۰
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۷

مسی: خوشحالم که رونالدو به جام جهانی رسید

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا اعتراف کرد از حضور همتای پرتغالی‌اش در میان ستاره‌های حاضر در مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا در برزیل خوشحال است.
مسی: خوشحالم که رونالدو به جام جهانی رسید
لیونل مسی از حضور کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۴ ابراز خرسندی کرد و گفت: البته که از حضور رونالدو در جام جهانی خوشحال هستم. جام جهانی جایی است که باید با تمام قوا در آن حضور داشته باشید چون باید در اوج باشید تا بتوانید تمام کشورها را شکست دهید. به نظر من حضور رونالدو و پرتغال برای جام جهانی خوب است چون او بازیکن بزرگی است. حالا همه دارند درباره اینکه او چقدر خوب بازی کرده صحبت می‌کنند.

مسی دو هفته پیش در جریان دیدار تیم‌های بارسلونا و رئال بتیس مصدوم و ۸ هفته خانه‌نشین شد. او در خصوص وضعیت‌اش در این فصل و زمان بازگشت‌اش به میادین تصریح کرد: تا این لحظه از فصل اوضاع برای من چندان بر وفق مراد نبوده اما با این حال امیدوارم که برای دوره پس از تعطیلات کریسمس که سخت‌ترین مقطع فصل محسوب می‌شود، آماده شوم و به ترکیب تیم برگردم.

بارسلونا فردا شب (سه‌شنبه) بدون حضور لیونل مسی در پنجمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان آژاکس آمستردام است و با کسب پیروزی به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد.
کد مطلب: 35905
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *