۰
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۹

رونالدو پیشتاز کورس کسب توپ طلای فیفا از نگاه کاربران اینترنتی

کاربران اینترنتی سایت‌‌های ورزشی ستاره پرتغالی رئال مادرید را به عنوان شایسته‌‌ترین گزینه برای کسب مهم‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال می‌دانند.
رونالدو پیشتاز کورس کسب توپ طلای فیفا از نگاه کاربران اینترنتی
با اعلام اسامی نامزدهای نهایی دریافت توپ طلای فیفا در سال ۲۰۱۳، برخی از سایت‌های ورزشی اقدام به نظرسنجی از کاربران خود برای پیش بینی برنده نهایی مهم‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال کرده‌اند.

یکی از این سایت‌ها، سایت انگلیسی گل است که در یک نظرسنجی از کاربران خود خواسته پیش‌بینی کنند از میان فرانک ریبری، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام یک برنده توپ طلا خواهد بود.

نکته جالب در نتایج ساعات اولیه این نظرسنجی آن است که فرانک ریبری، بال فرانسوی بایرن مونیخ با کسب تنها ۱۸.۱ درصد آرا پس از کریستیانو رونالدو با ۵۹.۴ درصد و لیونل مسی با ۲۲.۵ درصد آرا در پایین‌ترین رده قرار دارد. این در حالی است که بسیاری از کارشناسان ریبری را به واسطه بازی‌های درخشان فصل گذشته که در ۳ قهرمان بایرن مونیخ تاثیر بسزایی داشت را برنده محتمل و در بدترین حالت نفر دوم می‌دانند.

اینطور که پیدا است تصمیم جنجالی فیفا برای تمدید یک هفته‌ای زمان رای‌گیری از کاپیتان‌ها و مربیان تیم‌های ملی و همچنین خبرنگاران منتخب خود برای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال دنیا، تصمیمی که بسیاری از جمله میشل پلاتینی، رئیس یوفا آن را لطف بزرگ بلاتر به ستاره پرتغالی رئال مادرید دانسته‌اند، ثمربخش بوده و رونالدو را به پیشتاز کورس کسب توپ طلا تبدیل کرده است.
کد مطلب: 36078
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *