۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹

تماشاگران باید رفاه بیشتری داشته باشند/تخفیف برای خریداران بلیت الکترونیکی

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برای موفقیت در فروش بلیت‌های الکترونیکی باید بستر مناسبی را مهیا کنیم تا تماشاگران از رفاه بیشتری در ورزشگاه‌ها برخوردار شوند.
تماشاگران باید رفاه بیشتری داشته باشند/تخفیف برای خریداران بلیت الکترونیکی
به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، غلامرضا بهروان اظهار داشت: نحوه عرضه بلیت‌های الکترونیکی در آینده نزدیک با تغییراتی روبه‌رو می‌شود و با تخفیف به علاقمندان عرضه خواهد شد. برای ترغیب مردم به استفاده از بلیت‌های الکترونیکی تاکنون جلسه‌های متعددی را با رئیس سازمان لیگ و مسئولان فوتبال برگزار و به نتایج مثبتی دست پیدا کرده‌ایم.

وی افزود: باید با فرهنگ‌سازی در این مورد علاقمندان به فوتبال را تشویق کرد تا به خرید این نوع بلیت‌ها اقبال نشان دهند. البته برای موفقیت در این راه باید بستر مناسبی را مهیا کرد تا تماشاگران از رفاه بیشتری در ورزشگاه‌ها برخوردار شوند. ما باید مانند کشورهای اروپایی برای خریدارانی که از ابتدای فصل بلیت بازی‌ها را خریداری می‌کنند تخفیف‌های ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ درصدی در نظر بگیریم و در این طرح به ازای خرید تعداد معینی بلیت از سوی علاقمندان در مجموع برای خریدار نیز سودمند خواهد بود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: با توجه به اینکه فروش بلیت الکترونیکی از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا است و برای کشور ما امتیاز ویژه‌ای دارد، باید همه مسئولان و رسانه ملی در فرهنگ‌سازی در این زمینه همکاری داشته باشند. به طور مثال برای استفاده از کارت سوخت بیش از ۲ سال طول کشید و رسانه ملی کلیپ‌های متعددی را در این رابطه پخش کرد تا فرهنگ استفاده از آن در بین شهروندان متداول شود.

بهروان در پایان تصریح کرد: برای بلیت الکترونیکی هم باید همین زمان را صرف کرد تا در آینده به نتایج مثبتی در این مورد دست پیدا کنیم.
کد مطلب: 36100
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *