۰
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۸

ونگر: آرسنال مقابل ناپولی مضطرب شده بود/ نمی‌دانستیم باید حمله کنیم یا دفاع

سر مربی فرانسوی توپچی‌های لندن اعتراف کرد شاگردانش از نگرانی از دست دادن فرصت حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در خانه ناپولی مضطربانه‌ بازی کرده‌اند.
ونگر: آرسنال مقابل ناپولی مضطرب شده بود/ نمی‌دانستیم باید حمله کنیم یا دفاع
تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (چهارشنبه) در دور آخر بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد میهمان خود، آرسنال انگلیس را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. ناپولی با این پیروزی همانند آرسنال ۱۲ امتیازی شد، هرچند با توجه به تفاضل‌ گل‌ بهتر توپچی‌ها در بازی‌‌های رودرروی ۲ تیم و همچنین پیروزی بورسیا دورتموند در دیگر بازی گروه برابر مارسی فرانسه، نتوانست به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

ناپولی در شرایطی از رسیدن به جمع ۱۶ تیم پایانی بازماند که تنها با زدن یک گل دیگر می‌توانست صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را مسجل کند و همین مسئله سبب شده بود که بازیکنان آرسنال تا آخرین دقیقه بازی خطر حذف را در یکقدمی خود احساس کنند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در پایان این بازی اظهار داشت: خوشحالیم که صعود کردیم چون شرایط بسیار سختی داشتیم. ما بازی برابر ناپولی را بسیار جدی گرفته بودیم اما در نیمه دوم بازی از نظر جسمانی افت کردیم، چرا که یکشنبه این هفته بازی سنگینی در لیگ برتر داشتیم.

ونگر افزود: ناپولی در این بازی بسیار خوب کار کرد اما ما هم گاهی اوقات پابه‌پای این تیم و حتی بهتر از آن کار کردیم. در پایان بازی اضطراب بازیکنان زیاد شده بود اما باز هم توانستیم صعود کنیم. سخت‌ترین شرایطی که در این بازی داشتیم زمانی بود که بازیکنان‌مان سردرگم بودند و نمی‌دانستند که باید حمله کنند یا دفاع. ما نتوانستیم گل بزنیم و این به ناپولی امید صعود داده بود.

ونگر در ادامه در خصوص اخراج میکل آرتتا، هافبک اسپانیایی تیمش در دقایق پایانی بازی گفت: او کاملاً مطمئن بود مرتکب خطایی نشده است که استحقاق دریافت کارت داشته باشد آن هم در شرایطی که یک کارت زرد داشت. بازی در میانه میدان همیشه کار سختی است اما به نظر من تصمیم داور برای اخراج آرتتا سختگیرانه بود.
کد مطلب: 36149
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *