۰
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۸

تروریست‌ها در لاذقیه محاصره شدند

آخرین تحولات میدانی سوری تاکید می‌کند ارتش سوریه شمار قابل توجهی از تروریست‌های مسلح را به قتل رسانده که در میان کشته‌ها سرکردگان فرماندهان گروهک‌های تروریستی نیز مشاهده می‌شدند.
به نقل از پایگاه خبری شوکوما کو، آخرین تحولات میدانی سوریه تاکید دارد که نیروهای امنیتی سوریه با یک گروهک تروریستی نزدیک پارک مرکزی شهر «دیر الزور» درگیر شدند و خودروهای آنها را که مجهز به تیربار بود منهدم کردند و سرنشینان تروریست آن را به قتل رساندند.

نیروهای امنیتی سوریه همچنین با یک گروهک تروریستی مسلح در محله «الجبیلی» دیر الزور درگیر شدند و شماری از آنها را به قتل رساندند که تروریست‌های معروفی چون «احمد اللاذقانی» و «احمد الصوفی» در میان کشته‌شدگان مشاهده می‌شدند.

همچنین یک بمب دست‌ساز در زمانی که گروهی تروریستی سرگرم آماده سازی آن بود، در خیابان سینما «فؤاد» در دیرالزور منفجر شد که بر اثر آن شماری از تروریست‌ها از جمله «جمال العلو» و «حمید الموسی» کشته شدند.

اما از «لاذقیه» خبر می‌رسد که نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، پناهگاه‌های گروهک‌های تررویستی در منطقه «جبل الترکمان» را هدف قرار داده و منهدم کردند. در میان کشته‌شدگان «مصطفى مجذوب»،‌ فرمانده گروهک «محمد مجذوب» نیز مشاهده می‌شود.

همچنین نیروهای ارتش سوریه هم اکنون تروریست‌های مسلح را در منطقه «ربیعه» و «قسطل معاف» به محاصره کامل خود درآوردند.
کد مطلب: 3620
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *