۰
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲

رونالدو: از همین یک توپ طلایی هم که دارم راضی‌ام

ستاره پرتغالی رئال مادرید اعتراف کرد برای او همان یک توپ طلایی که ۵ سال پیش در پیراهن منچستریونایتد گرفت هم راضی‌کننده است و دغدغه بردن یک توپ طلای دیگر را ندارد.
رونالدو: از همین یک توپ طلایی هم که دارم راضی‌ام
کریستیانو رونالدو در گفت‌وگویی اختصاصی با ضمیمه مُد نشریه اکیپ فرانسه، درباره مسائل غیرورزشی فراوانی صحبت کرد اما اشاره کوچکی هم به سوژه داغ این روزهای دنیا فوتبال، یعنی توپ طلای فیفا داشت. رونالدو با تاکید بر اینکه کسب توپ طلا دغدغه اصلی او نیست اظهار داشت: من همین الان هم از توپ طلایی که در سال ۲۰۰۸ بردم، راضی هستم.

رونالدو در ادامه در خصوص اهدافش برای آینده گفت: می‌خواهم تا زمانی که امکان دارد به فوتبال بازی کردن ادامه دهم و جام‌های فراوانی را ببرم. برای دوران بازنشستگی هم امیدوارم که در زمینه ورزش و مُد به کارم ادامه دهم.

ستاره شماره ۷ کهکشانی‌ها سپس به انگیزه‌اش برای حفظ آمادگی و ادامه بازی در بالاترین سطح از فوتبال اشاره داشت و عنوان کرد: با توجه به حرفه‌ای که در آن مشغول هستم می‌خواهم آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم اما از نظر شخصی هم دوست دارم بدنم روی فرم بماند. من هر روز تمرین می‌کنم. به باشگاه رفتن و وزنه زدن را دوست دارم و همچنین سعی می‌کنم که رژیم غذایی سالمی را انتخاب کنم.

رونالدو تاکید کرد که در دنیای مُد خود را به یک برند تبدیل کرده است. وی تصریح کرد: شاید توسط کسانی مانند بکام تحت الشعاع قرار گرفته باشم اما من از هیچکس تقلید نمی‌کنم. من سبک مخصوص خودم را در مُد دارم.
کد مطلب: 36200
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *