۰
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹

قلعه‌نویی: بیک‌زاده جزو بازیکنان استاندارد ایران و اروپا است/ به‌خاطر ۵ دقیقه آنتن زیر بار برخی آقایان نرفتم

سرمربی تیم استقلال گفت: اعتقاد قلبی من این است که بیک‌زاده جزو بازیکنان استاندارد فوتبال ایران و اروپا است.
قلعه‌نویی: بیک‌زاده جزو بازیکنان استاندارد ایران و اروپا است/ به‌خاطر ۵ دقیقه آنتن زیر بار برخی آقایان نرفتم
امیر قلعه‌نویی پس از پایان نشست خبری در گفت‌وگویی دیگر با خبرنگاران در مورد عدم استقبال هواداران از بازی‌های استقلال عنوان کرد: قبول دارم باید با کیفیت‌تر بازی کنیم اما گرانی بلیت‌ها هم در این زمینه بی‌تاثیر نیست.

وی در مورد استقبال مناسب تماشاگران شهرستانی از بازی‌های خارج از خانه استقلال تصریح کرد: من از همه آنها ممنونم که برای ما سنگ تمام می‌گذارند و از همان بدو ورود به استقبال ما می‌آیند. تماشاگران استقلال در سراسر کشور بهترین هستند و هیچ‌وقت ما را تنها نمی‌گذارند.

قلعه‌نویی در مورد تداخل لیگ قهرمانان آسیا با اردوهای تیم ملی گفت: باید منافع ملی را در نظر بگیریم. در فوتبال همه جای دنیا باشگاه‌ها جزء ارکان این مسئله هستند اما بحث جام‌جهانی مطرح است و همه باید کمک کنند. حالا که کی‌روش به ایران آمده با او جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و به تعامل با او خواهیم پرداخت. این را هم باید در نظر گرفت که نباید باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا زنگ تفریح شده و مثلا بروند مقابل یک تیم عربی کیسه گل شوند.

این مربی ادامه داد: همانطور که گفتم باید با کی‌روش در این زمینه به یک جمع‌بندی مشترک برسیم و جوری شود که در نهایت ایرانی خوشحال شود چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی. این را هم بگویم که در صعود تیم ملی به جام‌جهانی لیگ نقش پررنگی داشته و خیلی کمک کرده است. من منکر زحمات کی‌روش، بازیکنان و تلاش همه دست‌اندرکاران نمی‌شوم اما هیچ کس هم نمی‌تواند نقش مثبت لیگ را در این زمینه انکار کند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا با تعطیل کردن مسابقات جام حذفی موافق است یا نه، اظهار داشت: اصلا مطرح کردن این مسئله درست نیست، برویم ببینیم کشورهای اطراف ما هم این کار را می‌کنند؟ آیا کشورهای صاحب فوتبالی مثل ترکیه و آلمان هم چنین می‌کنند؟ تعطیل کردن جام حذفی به فوتبال‌مان لطمه می‌زند اما هر چیزی که به نفع تیم ملی باشد باید انجام دهیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: به هر صورت نباید تیم ما در آسیا در هر بازی ۴،۵ گل دریافت کند چرا که ما برای دفاع از نام ایران می‌رویم و با چنین شرایطی به نام و کیان کشورمان لطمه می‌خورد. این تنها برای استقلال نیست بلکه هواداران آذری تراکتورسازی یا تماشاگران اهوازی فولاد و هواداران اصفهانی سپاهان نیز همین نظر را دارند.

وی تاکید کرد: باید ببینیم نظر کی‌روش چیست، به هر صورت من منافع باشگاه و طرفداران تیم را نادیده نمی‌گیرم و خواسته من این است که بازیکنان در اختیار ما باشند اما باز هم باید با کی‌روش جلسه داشته باشیم تا ببینیم به چه نظر مشترکی می‌رسیم. باشگاه استقلال در زمینه بیک‌زاده و خسرو حیدری نهایت تعامل را با کادرفنی تیم ملی انجام داد.

قلعه‌نویی در ادامه به ابراز علاقه نسبت به دستیار کارلوس کی‌روش پرداخت و گفت: امیدوارم زودتر «هالیدی» سیموئز تمام شود چرا که دلم برای او تنگ شده و دوست دارم او را ببینم. ما رابطه خوبی با یکدیگر داریم و در تعامل هستیم.

وی در مورد اینکه تولد این دستیار کی‌روش بوده، اظهار داشت: من به سیموئز تولدش را تبریک می‌گویم. او نگاه بسیار خوبی به فوتبال ایران دارد که می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی استقلال درباره انتقادهایی که نسبت به هاشم بیک‌زاده مطرح شده تصریح کرد: اعتقاد قلبی من این است که بیک‌زاده جزو بازیکنان استاندارد فوتبال ایران و اروپا است، او یک بازیکن دوپا و با تناسب اندام مناسب است که در هر بازی ۱۰،۱۲ کیلومتر می‌دود و زمانی که توپ را تصاحب می‌کند با حداکثر سرعت به زمین حریف می‌رود.

قلعه‌نویی اضافه کرد: همین رفتارها را انجام دادیم و دیدیم چه بلایی بر سر ایران و ایرانی آوردند. هاشم بیک‌زاده از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال ایران است. او ۴ قهرمانی و یکی دو عنوان در جام حذفی دارد. با این حال چنین رفتاری صورت گرفته است. نباید به خاطر آنکه ۵ دقیقه برنامه خود را پر کنیم به هر قیمتی دست به هر کاری بزنیم.

وی تاکید کرد: ۱۰ سال است که در این باره صحبت می‌کنم و خوشحالم که به تکلیفم عمل کردم و زیر بار برخی آقایان نرفتم تا ۵ دقیقه از آنها آنتن بگیرم. مردم دیدند که این کارهای سبک چه بلایی بر سر اعتبار ایرانی در فضای مجازی آورد.

سرمربی استقلال در پایان پیرامون رضایت از بازیکنان جدید این تیم گفت: صددرصد از آنها راضی هستم.
کد مطلب: 36206
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *