۰
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۳

رئال‌ مادرید در خانه اوساسونا متوقف شد

شاگردان کارلو آنچلوتی در دیداری خارج از خانه مقابل میزبان خود، اوساسونا به نتیجه تساوی رضایت دادند.
رئال‌ مادرید در خانه اوساسونا متوقف شد
در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال اوساسونا در خانه خود میزبان رئال مادرید بود.

رئالی‌ها که در این دیدار از دقیقه ۴۴ با اخراج سرخیو راموس ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌دادند در نهایت با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مقابل سرخپوشان پامپلونا متوقف شدند. برای اوساسونا در این بازی اوریول ریرا در دقایق ۱۶ و ۳۸ گلزنی کرد و گل‌های کهکشانی‌ها را هم ایسکو (۴۵) و په‌په (۸۰) به ثمر رساندند.

همچنین در دقیقه ۷۹ دیدار اوساسونا – رئال مادرید، گاتو سیلوا از اوساسونا با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد تا میهمان هم ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

رئال با این تساوی ۳۸ امتیازی باقی ماند و جایگاه سومی خود را در جدول حفظ کرد. اوساسونا هم با توجه به نتیجه به دست آمده ۱۴ امتیازی شد و در جایگاه پانزدهم جدول ایستاد.

هفته شانزدهم لالیگا امشب با انجام ۲ دیدار پیگیری می‌شود. در نخستین بازی رایووایکانو در خانه خود به مصاف گرانادا می‌رود و در بازی دوم بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی پذیرای ویارئال است.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی بارسلونا با ۴۰ امتیاز (تفاضل گل ۳۳+) صدرنشین است و تیم‌های اتلتیکومادرید با ۴۰ امتیاز (تفاضل گل ۳۱+) و رئال مادرید با ۳۸ امتیاز (یک بازی بیشتر) به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم هستند.
کد مطلب: 36210
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *