۰
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۸

کی‌روش گزینه سرمربیگری وست‌برومویچ است

براساس گزارشی منتشرشده در یک سایت انگلیسی سرمربی تیم ملی کشورمان گزینه هدایت تیم لیگ برتری وست‌برومویچ است.
کی‌روش گزینه سرمربیگری وست‌برومویچ است
استیو کلارک اسکاتلندی پس از چهارمین شکست متوالی تیم فوتبال وست‌برومویچ در لیگ برتر و کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری این تیم لیگ برتری اخراج شد. برومویچ شب گذشته (شنبه) در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس در خانه کاردیف سیتی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

این مربی ۵۰ ساله که در ماه ژوئن ۲۰۱۲ هدایت وست‌‎برومویچ را به عهده گرفت در سال ۲۰۱۳ از ۳۴ بازی تنها ۷ برد به دست آورد. در حال حاضر کیث داونینگ، دستیار وی به طور موقت عهده‌دار هدایت این تیم است تا سرمربی جدید معرفی شود.

سایت «sportsdirectnews.com» در گزارشی مدعی شد کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین رئال مادرید و دستیار پیشین سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد به عنوان یکی از گزینه‌های خارجی هدایت وست‌برومویچ مطرح است.

کی‌روش ۶۰ ساله مربی فوق‌العاده باتجربه در سطح اول فوتبال جهان است و عهده‌دار تیم‌های رئال مادرید و پرتغال بوده است و در کنار سرالکس فرگوسن با منچستریونایتد به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

اگرچه این مربی پرتغالی اخیراً موفق شده تیم ملی ایران را به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برساند و بعید است که کارلوس کی‌روش حضور در وست‌برومویچ را به حضور در جام جهانی ترجیح دهد.

نام چند کاندیدای دیگر برای جانشینی استیو کلارک مطرح شده که به نظر دست‌یافتنی‌تر از کی‌روش هستند.
کد مطلب: 36233
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *