۰
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۰

کدورت پیش‌آمده برای لیونل مسی را رفع می‌کنیم

استاد جمشید مشایخی سفیر صلح و دوستی ایرانیان که قرار است با لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین دیدار کند معتقدست باید دید این بازیکن فوتبال نسبت به ایرانی‌ها عوض شود و وی بداند که با ملتی فهیم و با فرهنگ روبروست.
کدورت پیش‌آمده برای لیونل مسی را رفع می‌کنیم
جمشید مشایخی، پیشکسوت بازیگری ایران در گقتگو با خبرنگار مهر گفت: چند روز پیش دیداری با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال داشتم و صحبتی مبنی بر سفر من به اسپانیا داشتیم تا طی این سفر بتوانم با لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونا دیدار کنم.

وی افزود: به من پیشنهاد این سفر داده شد و من هم با کمال میل قبول کردم منتهی باید شرایط سفر فراهم شود تا به تحقق برسد.

بازیگر "رضا تفنگچی" سریال "هزاردستان" زنده‌یاد علی حاتمی بر این باور است که اتفاقی که در برخورد برخی کاربران ایرانی فیسبوک با لیونل مسی داشتند تاسف‌آور است و کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک نباید آن کار را با صفحه شخصی مسی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: من قصد دارم اگر این سفر محقق شد به دیدار مسی بروم و به او بگویم که با این کاری که برخی انجام داده‌اند حیثیت و وقار یک ملت هم زیر سوال رفته و در اصل به ایرانی‌ها توهین شده است.

مشایخی در مورد دیالوگ احتمالی که بین وی و مسی رخ می‌دهد نیز توضیح داد: من نمی‌توانم به دیدار وی بروم و حرف‌های خودم را بزنم و جریان را شخصی کنم. من حرف ملت ایران را به او می‌زنم. من با اقشار مختلف مردم حرف می‌زنم و حرف‌های آنها را به مسی منتقل خواهم کرد.

کما‌ل‌الملک سینمای ایران ادامه داد: اینکه برخی در صفحه شخصی یک بازیکن به صرف اینکه حریف ایران در جام جهانی فوتبال است مطالب نادرستی بنویسند و موجب آزار وی شوند کاری نکوهیده و ناپسند است و ما باید این کدورت را از بین ببریم.

مشایخی در پایان سخنانش و در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط جسمی‌اش اجازه این سفر را خواهد داد؟ گفت: این کار یک عمل دلی است و حتما موفق می‌شوم که این سفر را انجام دهم.

چندی پیش با انجام قرعه‌کشی جام جهانی و قرار گرفتن تیم فوتبال ایران و آرژانتین در یک گروه، عده‌ای از کاربران ایرانی فیسبوک به صفحه شخصی لیونل مسی ستاره تیم آرژانتین رفته و با نوشتن نظرات مختلف و بعضا توهین‌هایی هجمه سنگینی علیه وی ایجاد کردند که این اتفاق با واکنش مسی در غالب یک نظر روبه رو شد و او این حرکت را نادرست نامید.

پس از این اتفاق منتقدان و کارشناسان مختلف ایرانی این رفتار را تقبیح کردند. همچنین بسیاری از کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی به ویژه کسانی که از شبکه‌هایی غیر از فیسبوک استفاده می‌کنند نسبت به این رفتار برخی هم‌وطنان خود واکنش انتقادی نشان دادند.
کد مطلب: 36290
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *