۰
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۵

فتح‌الله‌زاده و رویانیان در استقلال و پرسپولیس ماندنی شدند

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد در شرایط فعلی تغییرات مدیریتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در دستور کار این وزارتخانه نیست.
فتح‌الله‌زاده و رویانیان در استقلال و پرسپولیس ماندنی شدند
مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به شایعات و اخبار غیرموثق برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییرات مدیریتی در ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بیانیه زیر را صادر کرد:

طی روزهای گذشته شایعات و اخباری در رسانه‌های گروهی مبنی بر تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای تغییرات مدیریتی در هیئت مدیره و مدیران عامل ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر شده که انعکاس این اخبار غیرواقعی نگرانی‌هایی را در هواداران و افکار عمومی ایجاد کرده است.

لذا با توجه به اهمیت موضوع و برای روشن شدن اذهان عمومی تاکید می‌شود که در وضع کنونی تغییرات مدیریتی در این ۲ باشگاه در دستور کار وزارت ورزش و جوانان نیست و انتظار می‌رود هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس امور و وظایف اصلی ۲ باشگاه را با جدیت و اهتمام هر چه بیشتر دنبال کنند و اجازه ندهند که شایعات و اخبار نادرست مدیریت و هواداران این باشگاه‌ها را دچار حاشیه کنند.

بدیهی است در حال حاضر عمده‌ترین موضوع مورد نظر وزارت ورزش و جوانان در مدیریت آینده این ۲ باشگاه، پیگیری خصوصی‌سازی است که پس از بررسی‌های کارشناسی در کارگروه ذی‌ربط و جمع‌بندی تصمیمات نتایج آن به اطلاع افکار عمومی رسانده خواهد شد.
کد مطلب: 36379
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *