۰
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۷

«بوی عیدی» سریال نوروزی شبکه دو

بهاره رهنما بازیگر «خوب، بد، زشت» اعلام کرد این سریال نوروزی شبکه دو «بوی عیدی» نام گرفته است.
«بوی عیدی» سریال نوروزی شبکه دو
تاکنون ۷۰ درصد «بوی عیدی» با نام قبلی «خوب بد زشت» تصویربرداری شده و عوامل سریال را در چیتگر ادامه می‌دهند.

فیلمنامه این سریال به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی توسط بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته شده و با رویکرد طنز درباره جوانی به نام «بهادر» است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده‌اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند.

امین حیایی، حسین محب اهرى، بهاره رهنما، بهنوش بختیارى،‌ سوسن پرور،‌ ایمان صفا، مهدی سلوکی،‌نیلوفر خوش خلق و روزبه معینی از جمله بازیگران این سریال هستند.

تدوین و صداگذاری «بوی عیدی» همزمان با تصویربرداری جلو رفته و اصلاح رنگ و اتانولاژ قسمت‌های تدوین شده نهایی نیز توسط سعید یاسی‫پور در حال انجام است. همچنین ساخت موسیقی کار نیز با آهنگسازی محمد محمدعلی شروع شده و شعر آن نیز توسط عبدالجبار کاکایی سروده شده است.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به نغمه نظری دستیار اول کارگردان، رضا بقایی منشی صحنه، محمدرضا نجفی مدیر تولید، مجتبی طاهرخانی برنامه ریز، الهام افشاریان روابط عمومی و هماهنگی، عبدالله عبدی نسب مدیرتصویربرداری، بهروز فرخی نور‌پرداز، محمدحسین غفاری صدابردار، محسن غلامی طراح صحنه، رسول سید عربی طراح گریم، مه لقا ناقد طراح لباس، نوید سجادی حسینی و یاسمین ریزان عکاسی و فیلمبرداری پشت صحنه، مرتضی کریمی مدیر تدارکات، بابک الفت و محمد شهرابی فراهانی حمل و نقل، بهرام دهقانی سرپرست گروه تدوین اشاره کرد.
کد مطلب: 37636
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *