۰
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۶

بهاره رهنما با مردم بستنی می‌خورد

بهاره رهنما با اشاره به اینکه اجرای «چشم هایی که مال توست» در شهر شیراز منتفی شده است از روی صحنه رفتن «با من بستنی می خوری؟» از 20 فروردین 93 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران خبر داد.
بهاره رهنما با مردم بستنی می‌خورد
بهاره رهنما بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون درباره اجرای نمایش «چشم هایی که مال توست» در شیراز  گفت: قرار بود اوایل اسفند ماه نمایش «چشم هایی که مال توست» که از نوشته‌های خودم است به کارگردانی نسیم ادبی در شیراز به صحنه ببریم. این نمایش پیش از این اجراهای موفقی در تهران داشته است و مایل بودم که کار را در شیراز هم اجرا کنم اما به دلیل اینکه قرار بود در سالن بزرگ مجتمع احسان در شیراز کنسرت موسیقی برگزار شود اجرای ما منتفی شد.

وی افزود: البته این مجتمع سالن های کوچکتری هم دارد اما چون اجرای این اثر انرژی زیادی می طلبد نمی توان در سالن کوچکی آن را به صحنه برد اما قرار است به جای اسفند، اردیبهشت ماه نمایشی را در شیراز به صحنه ببریم.

رهنما درباره کارگردانی نمایش «با من بستنی می‌خوری؟» توضیح داد: از ۲۰ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت قرار است نمایش «با من بستنی می خوری؟» را در تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران به صحنه ببرم. در این نمایش از یکی از شخصیت‌های کتابم و همچنین یکی از داستان‌های کتاب «مالیخولیای محبوب من» برای نگارش فیلمنامه بهره گرفته ام.

این بازیگر یادآور شد: در واقع از داستان «این تابستان فراموشت کردم» و شخصیتی که در داستان «اعترافات یک عشق» حضور دارد و در اپیزود اول نمایش «این تابستان فراموشت کردم» و فقط صدایش را توسط هدیه تهرانی می شنویم برای نگارش این متن بهره گرفته شده است. این اثر نمایشی دو شخصیت دارد که من و نسیم ادبی نقششان را ایفا می کنیم.

بازیگر نمایش «خدای کشتار» با اشاره به اینکه نوروز با فیلم سینمایی «طبقه حساس» و یک سریال نوروزی مهمان علاقمندانش است متذکر شد: فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی قرار است عید نوروز در گروه سینمایی استقلال اکران شود در این فیلم سینمایی نقش زنی را ایفا می کنم که همسرش فوت شده و دچار مشکلاتی با مزه‌ای می‌شود. در داستان مردی هست که او نیز زنش را از دست داده است. علاوه بر این با سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی در شبکه دو به خانه مردم می‌آییم.

وی در پایان درباره ویژگی‌های نقشش در این سریال توضیح داد: این سریال یک کمدی خانوادگی - اجتماعی است که رگه‌هایی از ملودرام نیز در آن دیده می شود و من نیز در آن نقش خواهر بزرگتر خانواده را ایفا می کنم که به خاطر خواهر و برادرهایش ازدواج نکرده و به نوعی جایگزین مادر خانواده شده است. تمام تلاش این شخصیت این است که خانواده را به آرامش برساند. به نظرم او نمونه مثالی مادران نسل گذشته ایران است که شخصیتی ایثارگر، مهربان و از خود گذشته دارند.

«مالیخولیای محبوب من» نام مجموعه داستانی نوشته بهاره رهنما است که توسط انتشارات نگاه منتشر شده است. این مجموعه شامل هشت قصه بهم پیوسته است که عمدتا درباره زنان و مسایل مربوط به زنان است. بهاره رهنما پاییز امسال به همراه پژمان جمشیدی در نمایش «بادی که تو را خشک کرد مرا برد» به کارگردانی علی نرگس نژاد در تالارهای حافظ و نیاوران ایفای نقش کرد.
کد مطلب: 37670
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *