۰
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۹

برپایی اولین کنسرت ویژه بانوان در زابل

گروه موسیقی بانوان «ژیوار» کردستان اواخر فروردین ماه سال آینده برای اولین بار در دانشگاه زابل کنسرت ویژه بانوان را برگزار می‌کند.
برپایی اولین کنسرت ویژه بانوان در زابل
ژیوار شیخ الاسلامی با بیان این مطلب افزود: با دعوتی که از گروه ما انجام گرفته تصمیم داریم اواخر فروردین ماه امسال کنسرتی را ویژه بانوان در دانشگاه زابل استان سیستان و یلوچستان برگزار کنیم که این برنامه، اولین کنسرت ویژه بانوان است که در این شهرستان برای بانوان هنردوست موسیقی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این کنسرت موسیقی مانند همیشه قطعات جدیدی از گروه که همواره در تلاش است در هر برنامه خود از قطعات جدید استفاده کند در قالب شکل همیشگی کنسرت های ما برای علاقه مندان اجرا می شود که با توجه به شکل محلی که موسیقی ما دارد به طور حتم برای هنردوستان زابلی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این آهنگساز و خواننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تولید یک قطعه موسیقایی با موضوع بمباران شیمیایی و کشتار بی رحمانه مردم شهر حلبچه خبر داد و گفت: این قطعه از جمله ملودی‌های حزن انگیزی است که موضوع آن روایتی داستانی موسیقایی از فاجعه بمباران حلبچه است که دختر بچه‌ای از مادر خود پیرامون این فاجعه انسانی می پرسد که چرا در شهرشان این اتفاق افتاده است؟ این ملودی مدتی است که به شدت ذهن من را مشغول کرده و اگر قسمت باشد به زودی ساخت و خوانش آن را آغاز می کنم.

شیخ‌الاسلامی که با گروه خود در بخش بانوان و مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برنامه اجرا کرده بود به برگزاری چند کنسرت موسیقایی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: به زودی کنسرت هایی را در برخی از شهرستانهای استان از جمله دیوان‌دره برگزار می‌کنیم که این کنسرت‌ها برای اولین بار در حوزه بانوان در این شهر برگزار می‌شود.
کد مطلب: 37671
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *