۰
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۲

یکی دیگر این نتایج را می‌گرفت مجسمه‌اش را می‌ساختند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش شرایط خوبی برای دیدار با الریان دارد به موقعیت آبی پوشان در جدول رده بندی لیگ برتر اشاره کرد و گفت: با مشکلاتی که ما این فصل داشتیم و بازیکنانی که از استقلال جدا شدند، اگر یکی دیگر این نتیج را می گرفت مجسمه اش را می ساختند اما چون با من مشکل دارند این نتایج را نمی بینند.
یکی دیگر این نتایج را می‌گرفت مجسمه‌اش را می‌ساختند
امیر قلعه نویی در پایان تمرین امروز یکشنبه استقلال در جمع خبرنگاران حاضر در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی با ابراز خوشحالی از بازگشت بیک زاده و حیدری به تمرینات گفت: بازی سختی را در قطر پیش رو داریم. الریان را به خوبی آنالیز کرده ایم و می دانیم که شرایط آنها در لیگ قطر با لیگ قهرمانان متفاوت است. این تیم در برخی پست ها خودش را تقویت کرده و قطعا برای گرفتن سه امتیاز بازی خانگی تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نتیجه دست خداست اما استقلال برای گرفتن سه امتیاز این دیدار به قطر می رود، به شکست این تیم برابر الشباب برگشت و گفت: ما در آن بازی مستحق باخت نبودیم و به خاطر ناداوری که وجود داشت نتوانستیم امتیاز بگیریم. متاسفانه وقتی یک باخت می آوریم هیاهو راه می اندازند و دنبال این هستند که ما را بکوبند. فوتبال همین است. بارسلونا به تیم هجدهم جدول می بازد اتفاقی نمی افتد. از منچستر یونایتد یک نفر می رود به این روز می افتد. البته منچستر کلیه امکانات را دارد و مثل ما نیست که نفرات زیادی را از دست داده است. از جمع آنها فقط یک نفر رفته است. ببینید این فصل به چه روزی افتاده اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما برخی بازیکنان فصل گذشته را ابتدای فصل از دست دادیم، برخی بازیکنان در میانه های راه از ما جدا شدند و برخی هم مصدومیت های طولانی مدت داشتند. در این شرایط ما توانسته ایم به یاری خدا خودمان را در کورس قهرمانی نگه داریم و شرایط خوبی داشته باشیم. متاسفانه دیدن این شرایط برای برخی ها قابل تحمل نیست. خبر دارم که در تحریریه یکی از رسانه ها وقتی استقلال گل خورده همه به هوا پریده اند.

امیر قلعه نویی ادامه داد: استقلال این فصل مشکلات زیادی داشته که با غیرت بازیکنانش توانست خودش را در کورس نگه دارد. اگر این نتایج را فرد دیگری با استقلال می گرفت قطعا مسجمه اش را می ساختند. اما چون قلعه نویی این نتایج را گرفته مدام از او انتقاد می کنند. داوری ها این فصل به ما لطمه زده اما اگر حرف بزنیم همان عده می گویند دنبال توجیه کردن است. از مسئولان فدراسیون فوتبال می خواهم که تلاش کنند تا در لیگ قهرمانان آسیا داورها علیه تیم های ایرانی سوت نزنند.
کد مطلب: 37770
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *