۰
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸

جدال فولاد و سپاهان با حريفان در ليگ قهرمانان

دو تيم فولاد و سپاهان ايران روز چهارشنبه در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف حريفان خود مي‌روند.
جدال فولاد و سپاهان با حريفان در ليگ قهرمانان

--------------------------------------------------------------------------------







فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان روز چهارشنبه و در آخرين روز کاري سال ۹۲ به مصاف حريفان خود در ليگ قهرمانان آسيا مي‌روند. نگاهي به اين دو بازي مي‌اندازيم؛




بنيادکار ازبکستان- فولاد ايران؛ آخرين برد سال قرمزپوشان

فولاد خوزستان بعد از پيروزي خانگي مقابل الفتح عربستان شرايط مناسب‌تري را براي ادامه حضور در ليگ قهرمانان آسيا دارد. البته مساوي براي فولاد در ازبکستان نتيجه مناسبي محسوب مي‌شود ولي اگر اين تيم بتواند بنيادکار را شکست بدهد هفت امتيازي خواهد شد و راهش را براي صعود هموارتر خواهد کرد.

ميرجلال کاسيموف هم که سرمربيگري تيم بنيادکار را برعهده دارد دل خوشي از فوتبال ايران ندارد و هنوز داغ صعود نکردن به جام جهاني بر دل او و ساير ازبک‌ها باقي مانده است. او که سرمربي تيم ملي فوتبال ازبکستان هم هست مي‌خواهد از فولاد انتقام ناکامي تيم ازبکستان را بگيرد اما شاگردان حسين فرکي بسيار با انگيزه و آماده‌اند.

فولاد آرش افشين را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد ولي سرخپوشان اهوازي مي‌خواهند توانايي خودشان را به رخ آسيا بکشند. آنها صدرنشين ليگ برتر ايران هم هستند و مي‌توانند يکبار ديگر ازبک‌ها را در خانه مغلوب کنند و عيدي خوبي به فوتبال ايران و به ويژه هواداران خوزستاني خود بدهند.

گروه B

۱- الجيش قطر ۴ امتياز

۲- فولاد خوزستان ۴ امتياز

۳-بنيادکار ازبکستان يک امتياز

۴- الفتح عربستان يک امتياز

سپاهان ايران- الاهلي امارات؛ زردپوشان صدرنشين مي‌شوند؟

زردپوشان اصفهاني بعد از پيروزي هيجان انگيز مقابل تيم قدرتمند الهلال عربستان اکنون آنها با روحيه مضاعف به مصاف تيم الاهلي مي‌روند. سپاهان اگر در اين بازي پيروز شود شايد صدرنشين شوند به شرط آنکه السد مقابل الهلال متوقف شود. سپاهان در مقابل الهلال نشان داد که تيمي جنگنده است که تا ثانيه‌هاي پاياني براي بردن تلاش مي‌کند. الاهلي امارات هنوز بردي نداشته و دو مساوي دارد. زردپوشان اصفهاني مي‌خواهند سال ۹۲ را با يک برد خانگي و آسيايي به پايان برسانند و عيدي خوبي به اصفهاني‌ها بدهند. بعيد است الاهلي حرف زيادي براي گفتن مقابل قطب زرد فوتبال ايران داشته باشد. الاهلي احتمالا با اولين شکست خود به امارات برمي‌گردد و سپاهان هم آخرين برد سال ۹۲ را دشت خواهد کرد.

جدول گروه D

۱- السد قطر ۴ امتياز

۲- سپاهان ۳ امتياز

۳- الاهلي امارات ۲ امتياز

۴- الهلال عربستان يک امتياز


کد مطلب: 37918
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *