۰
سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲

بخش عمده‌ بدهی کشتی باقی مانده است

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بدهی سنگینی که از دوره‎های گذشته برای فدراسیون فعلی کشتی باقی مانده گفت: بخشی از این بدهی‌ها با مدیریت خادم پرداخت شده و ما نیز تلاش می‌کنیم این مشکل را که بخش عمده‌ای از آن باقی مانده را به حداقل برسانیم.
بخش عمده‌ بدهی کشتی باقی مانده است
گودرزی که امروز دوشنبه در محل اردوی تیم ملی کشتی حاضر شده بود، ابتدا با حضور در جمع فرنگی‌کاران با آنها به صحبت پرداخت و سپس ناظر تمرین ایستگاهی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا بود. وزیر ورزش و جوانان در ادامه بازدید امروز خود طی نشستی با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در جریان برنامه‌های فشرده ورزش ملی کشور در سال ۹۳ قرار گرفت.

گودرزی در این دیدار صمیمانه که در نخستین روزهای سال نو صورت گرفت، اظهار داشت: کشتی ورزش اول و ملی کشور است و وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به این رشته دارد.

وی خاطر نشان کرد: از دوره‌های گذشته بدهی سنگینی برای فدراسیون فعلی باقی مانده است که بخشی از آن با مدیریت خادم پرداخت شده و ما نیز تلاش می‌کنیم این مشکل را که بخش عمده‌ای از آن باقی مانده را به حداقل برسانیم.

گودرزی با اشاره به اینکه قرار است اقداماتی مانند ایجاد آکادمی کشتی در فدراسیون کشتی صورت بگیرد، گفت: کشتی در سال جاری دو رویداد رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی را به فاصله اندک به هم پیش رو دارد که امیدوارم در این سال سخت نتایج خوبی کسب شود.

وی در پایان از حضور خود در جمع اردونشینان کشتی آزاد و نرمش و تمرین همراه آنها به دلیل علاقه به ورزش کشتی در آینده خبر داد.

وزير ورزش در حالی به اردوی ملی‌پوشان كشتی رفت كه آزاد و فرنگی‌كاران كشورمان بايد طی روزهای ۲ تا ۷ اردیبهشت‌ماه در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا در شهر آستانه قزاقستان به ميدان بروند.
کد مطلب: 38002
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *