۰
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۴

وزارت ورزش پولی به باشگاه‌ها پرداخت نمی‌کند

معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش جوانان با تاکید بر اینکه این وزارتخانه درامور جاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هیچ عنوان دخالت نمی‌کند، گفت: به لحاظ قانونی وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند هیچ پولی را به هیچ باشگاهی اختصاص دهد.
وزارت ورزش پولی به باشگاه‌ها پرداخت نمی‌کند
به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم با بیان اینکه برای پرداخت پول به باشگاه پرسپولیس هیچ نامه و یا شروطی از سوی وزارت ورزش و جوانان نبوده است، اظهار داشت: طی توافقات صورت گرفته مقرر شده این پول به عنوان کمک به فدراسیون فوتبال تخصیص داده شود و فدراسیون نیز توسط سازمان لیگ این مبلغ را به باشگاه پرسپولیس بپردازد. این کار روال معمولی است.

وی در ادامه با تکذیب ادعای گذاشتن شرط و شروطی خاص برای پرداخت این کمک از سوی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان به هیچ عنوان در امور جاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دخالت نمی‌کند.

معاون حقوقی و امور مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: باشگاه استقلال نیز با این مشکلات مواجه است و اگر قرار است ما شرطی بگذاریم قطعا مردم این انتظار را از ما دارند.

امیررضا خادم در پایان گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال متعلق به مردم هستند و هیچ کس توقع ندارد پرداخت‌ها خارج از قاعده و چارچوب تعریف شده و ثبت شده در سازمان لیگ باشد.
کد مطلب: 38051
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *