۰
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۵

وزیر ورزش از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بازدید کرد

ظهر امروز (شنبه) وزیر ورزش و جوانان از مجموعه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بازدید کرد.
وزیر ورزش از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بازدید کرد
به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در این دیدار خانم رباب شهریان، معاون امور ورزش بانوان و جمعی از مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، محمود گودرزی را همراهی کردند.

گودرزی در خصوص موفقیت اخیر تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: توفیق وزنه‌برداران جانباز و معلول را تبریک عرض می‌کنم و این موفقیت قابل پیش‌بینی بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین حق بزرگی بر گردن ما دارد و منشأ اثرات بسیار شگرفی بوده است و طی این سال‌ها توفیقات بسیار بزرگی از این مجموعه به‌ دست آمده و آرزو می‌کنیم تداوم داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص امکانات مجموعه فدراسیون افزود: از هیئت رئیسه محترم فدراسیون، آقای خسروی‌وفا و همکاران محترم‌شان در مجموعه فدراسیون تشکر می‌کنم که توانسته‌اند طی سالیان اخیر تحولات زیادی در امور زیربنایی، ساخت و ساز، پرورش ورزشکاران و نیروی انسانی به وجود آوردند و آرزو می‌کنم که همچنان شاهد رشد و توسعه این فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی به جامعه ورزش جانبازان و معلولین باشیم.

گودرزی در مورد تقدیر از ورزشکاران گفت: روال تقدیر از ورزشکاران باید تغییر کند. تشویق ورزشکاران صرفا با پول، شاید وهن ورزشکار باشد و ارزش آنها را پایین بیاورد، البته به لحاظ مالی ورزشکاران باید مورد تقدیر و تشکر قرار گیرند اما معتقدم باید بر اساس چارچوب و آیین‌نامه‌هایی در این خصوص تدابیری اندیشیده شود که ورزشکاران به لحاظ شغل، تحصیلات، بیمه و امکانات زندگی تامین شوند که این مسئله باعث می‌شود آنها فقط در زمانی که در عرصه قهرمانی فعالیت دارند، مورد توجه نباشند و در آینده نیز نیازهای آنها تامین شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: وظیفه داریم اعتبارات مورد نیاز ورزش جانبازان و معلولین را تامین کنیم و این وظیفه ملی، شرعی و قانونی ماست که به این قشر توجه بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 38164
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *