۰
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰

توضیح قالیباف درباره زندان رفتن پسرش: اینها دروغ است، از شهرداری نمی روم

شهردار تهران با انتقاد از اینکه شایعات، جو سازی‌ها و فضاسازی‌ها کم نیست از اینکه برخی‌ها یک روز می‌گویند پسر آقای قالیباف را گرفته‌اند و به زندان رفته است و اینکه یک روز می‌گویند آقای قالیباف امروز از شهرداری می‌رود یا فردا؟ گلایه کرد.
توضیح قالیباف درباره زندان رفتن پسرش: اینها دروغ است، از شهرداری نمی روم
محمدباقر قالیباف در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری تهران که به مناسبت روز جهانی کارگر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه پسر من معلمی است که دارد کارش را انجام می‌دهد، در مورد شایعات پیرامون رفتن یا ماندنش در شهرداری گفت: ما اینجا هستیم و خدمتگزار مردمیم و با کمک شما و غیرت و روحیه جهادی و نیز امر به معروف و نهی از منکر واقعی کار خود را ادامه می‌دهیم.

او گفت: تنها من یک جلسه طی این سالها با خانواده خود در کنار کارمندان شریف و عزیز بهشت زهرا(س) بودم درحالی که در سایت‌های متعددی زدند که قالیباف با خانواده‌اش چگونه بر روی میز نشسته و پول بیت المال را می‌خورد در حالی که اصلا اشاره‌ای نکردند که ماجرا چه بوده و بنده با خانواده‌ام در کنار چه قشر زحمتکشی حضور داشته‌ایم.

شهردار تهران با اشاره به اینکه شایعات و جوسازی‌ها کم نیست گفت: در حوزه منابع انسانی عنوان می‌شود که می‌خواهند همه را بیرون کنند اما ما نمی‌خواهیم کسی را بیرون کنیم بلکه در شهرداری جذب نخواهیم داشت.
کد مطلب: 38581
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *