۱
۰
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

شاهرود پس از 20 سال میزبان کنسرت می‌شود

سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی کشورمان به همراه گروه «سور» روزهای پایانی هفته جاری طلسم 20 ساله برگزار نشدن کنسرت در شاهرود را می‌شکند.
شاهرود پس از 20 سال میزبان کنسرت می‌شود
مجید پازوکی تهیه‌کننده این کنسرت جزئیات بیشتری از این رویداد هنری را تشریح کرد: در این کنسرت که ساعت ۱۸ روزهای اول و دوم خرداد ماه در تالار پارمیس شاهرود برگزار می‌شود سالار عقیلی به آهنگسازی مجید مولانیا و جمشید صفرزاده قطعاتی از آلبوم «یار مست» را که به تازگی در بازار موسیقی منتشر شده است، اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: تصانیف تو مرو، یار مست، جان و جهان، کاروان مست و رستاخیز، تکنوازی سنتور دلنواز، ساز و آواز آتش عشق، تکنوازی عود رهایی، تکنوازی ضربی و آواز سماع، دونوازی تار و کمانچه همدلی، قطعه ضربی آواز سماع قطعات مختلف آلبوم «یار مست» را تشکیل می دهند که در این کنسرت تعدادی از آنها برای علاقه مندان اجرا می شود.

تهیه‌کننده کنسرت موسیقی سالار عقیلی در شاهرود اعضای گروه را اینگونه معرفی کرد: جمشید صفرزاده سنتور، حمید قنبری تنبک، دمام، بندیر، علیرضا دریایی کمانچه، بهزاد حسن‌زاده کمانچه، قیچک آلتو، امین دادوری دف، مهدی بصیرت منش قیچک آلتو، صابر سوری عود، مجید مولانیا تار و درشن آنند تبلا گروه نوازندگان کنسرت را تشکیل می دهند. ضمن اینکه در این کنسرت با هدف حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌ها از خانم افسانه بایگان دعوت کردیم که به عنوان مهمان ویژه کنسرت حضور داشته باشد.

پازوکی درباره برگزاری این کنسرت در شاهرود تصریح کرد: بیش از ۲۰ سال بود که در شهرستان شاهرود کنسرت موسیقی برگزار نشده بود و تا آنجا که خاطرم هست آخرین کنسرتی که به صورت رسمی و فراگیر در این شهر برگزار شد مربوط به کنسرت استاد جلال ذوالفنون و حسام الدین سراج با گروه «بیدل» می شد و از آن تاریخ تاکنون به غیر از معدود برنامه های پژوهشی در دانشگاه‌ها، کنسرتی برگزار نشد.

وی گفت: در این فاصله که مشغول هماهنگی برپایی کنسرت هستیم، امام جمعه، شورای اسلامی شهر، فرمانداری، شورای تامین، اداره ارشاد شهرستان و نهادهای دیگر نهایت همکاری را داشتند و خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی برای برگزاری کنسرت در شاهرود نداشتیم. بعد از اینکه مجوزهای لازم را برای برگزاری این کنسرت دریافت کردیم تقریبا تمامی بلیت ها در مدت زمان بسیار کمی به اتمام رسید که این نشان دهنده شوق فرهنگی مردم این شهرستان است.

این تهیه کننده آثار موسیقایی در بخش پایانی صحبتهای خود بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته چهارشنبه ۷ خرداد ماه نیز به مناسبت گرامیداشت روز و هفته حمایت از بیماران مبتلا به ام اس همین کنسرت ساعت ۲۱ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود که تمامی عواید آن در حمایت از بیماران ام اس به فروش می رسد.

کنسرت سالار عقیلی پنجشنبه اول و جمعه دوم خرداد ماه ساعت ۱۸ توسط موسسه سینمایی فانوس و موسسه سروش پارسه فردوسی در تالار پارمیس شاهرود میزبان علاقه‌مندان موسیقی است.
کد مطلب: 38916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مسعود
سلام.هنوز 4ماه هم از کنسرت مازیار فلاحی نگذشته.سال 91هم احسان خواجه امیری مهمون شهرمون بود.تازه این ها کنسرت خواننده های معروفه که بازم بیشتر از این هاست ولی دیگه من یادم نیست.تقریبا سالی دو سه تا کنسرت تو شاهرود برگزار میشه.خبرتون در ست نیست.پس از 20سال در شاهرود کنسرت موسیقی"ایرانی"برگزار شد.