۰
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹

پيروزي هلند و توقف ايتاليا و پرتغال

تيم‌هاي ايتاليا و پرتغال در ديداري دوستانه برابر حريفان خود به تساوي رسيدند و هلند با تک گل روبين فان پرسي برابر غنا صاحب برتري شد.
پيروزي هلند و توقف ايتاليا و پرتغال
تيم‌هاي ملي فوتبال جهان در آستانه آغاز جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل ديدارهاي دوستانه خود برابر حريفان خود برگزار کردند تا آمادگي خودشان را قبل از آغاز بيستمين دوره جام جهاني محک بزنند.

هلند که در خانه پذيراي غنا بود موفق شد در پايان با تک گل روبين فان پرسي به پيروزي برسد. پرتغال بدون کريستيانو رونالدو و پپه به ديدار يونان رفت که اين ديدار در پايان ۹۰ با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

ايتاليا نيز در ورزشگاه کروين کاتيج به ديدار ايرلند رفت که اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد. البته اين ديدار يک اتفاق بد نيز براي ايتاليايي ها به همراه داشت و آن هم مصدوميت ريکاردو مونتوليوو بود که باعث شد ، کاپيتان ايتاليا در اين ديدار جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل را از دست بدهد.

کلمبيا يکي ديگر از تيم‌هاي حاضر در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل بامداد امروز (يکشنبه) به ديدار سنگال رفت که اين ديدار با تساوي ۲ بر ۲ به پايان رسيد. رادامل فالکائو در اين ديدار در بين ۱۸ بازيکن تيمش حضور نداشت.

** تابلوي نتايج:

الجزاير ۳ – ارمنستان يک

نروژ يک – روسيه يک

آلباني صفر – روماني يک

کرواسي ۲ – مالي يک

* پرتغال صفر – يونان صفر

* هلند يک – غنا صفر

* ايتاليا صفر – ايرلند صفر

* مکزيک ۳ – اکوادور يک

* کلمبيا ۲ – سنگال ۲

* پاناما يک – صربستان يک

رقابت‌هاي دوستانه ملي امشب (يکشنبه) با برگزاري شش ديدار ادامه مي يابد که در حساس‌ترين بازي‌ها آلمان برابر کامرون به ميدان مي‌رود و فرانسه نيز به ديدار پاراگوئه خواهد رفت.

سوئد يکي از تيم‌هايي که نتوانست به جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل راه يابد نيز بايد برابر بلژيک به ميدان برود.

** برنامه ديدارهاي دوستانه امشب فوتبال جهان به شرح زير است:

* آمريکا – ترکيه

* آلمان – کامرون

* سوئد – بلژيک

* فرانسه – پاراگوئه

* کاستاريکا – ژاپن
کد مطلب: 39122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *