۰
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳

تاج: با خريد و فروش باشگاه‌ها مخالفم

رئيس سازمان ليگ فوتبال گفت: با خريد و فروش تيم‌ها موافق نيستم و علاقه‌اي هم به انجام اين کار ندارم چرا که دوست ندارم يک غيرفوتبالي تيمي را بخرد و آن را وارد مسابقات ليگ برتر کند.
تاج: با خريد و فروش باشگاه‌ها مخالفم
مهدي تاج در مورد شايعه فروش راه‌آهن گفت: بله چنين موضوعي صحت دارد چرا که مسئولان باشگاه راه‌آهن تصميم گرفته‌اند که اين باشگاه را بفروشند. آنها با ارسال يک نامه رسمي به سازمان ليگ اعلام کردند که ديگر قصد تيم‌داري در فوتبال را ندارند. وقتي آنها چنين قصدي را ندارند از نظر ما قابل قبول است چرا که دوست نداريم تيمي با ترديد وارد مسابقات ليگ برتر شود.

به گزارش فارس، رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه گفته مي‌شود اصراري از طرف سازمان ليگ وجود دارد که اين باشگاه به استاني خاص که همان استان کرمان است واگذار گردد تصريح کرد: خير چنين موضوعي درست نيست ما اصراري نداريم که اين باشگاه به استان خاصي برود، متأسفانه عده‌اي هستند که با حب و بغض و با ارائه شائبه‌هاي نادرست خواهان اين مورد هستند که سازمان ليگ را در اين کار دخيل کنند و به مخاطبان تحميل کنند که سازمان ليگ قصد چنين کاري را دارد اما اينطور نيست و مي‌توانيد از خود مسئولان راه‌آهن اين موضوع را پيگيري کنيد.

تاج در پاسخ به اين سؤال که پس چرا اين شايعه جدي به راه افتاده‌، خاطرنشان کرد: به نظر من چون يکي از اعضاي هيأت‌ رئيسه سازمان ليگ که عضو هيأت فوتبال استان کرمان است، عاملي شده تا چنين شايعه‌هايي ساخته شود. من تأکيد مي‌کنم که سازمان ليگ معتقد است اگر مس کرمان قصد دارد به ليگ برتر بيايد بايد از همان ليگ دسته اول کارش را پيگيري کند و با قدرت دوباره برگردد. اين خواسته خواسته‌اي کاملاً منطقي، حرفه‌اي و انطباق با اصول اصلي فوتبال ندارد و اگر چنين رفتاري صورت بگيرد هم براي مديران و هواداران کرماني خوشايند خواهد بود.

وي در مورد اينکه آيا به شما اعلام شده که راه‌آهن را به چه فرد يا گروهي واگذار مي‌کنند افزود: خير تا به حال چنين اتفاقي نيفتاده و ما منتظريم ببينيم سهامداران باشگاه راه‌آهن مي‌خواهند اين باشگاه را به چه فرد يا افرادي واگذار کنند و اگر فرد يا افرادي معرفي شدند،سپس قانون آن را تصويب مي‌کنيم اما هنوز فرد يا افراد خاصي به ما اعلام نشده‌اند.

نايب‌رئيس دوم فدراسيون فوتبال درباره قيمت باشگاه راه‌آهن اظهار داشت:‌ همانطور که مسئولين اين باشگاه به صورت غيررسمي اعلام کرده‌اند قيمت اين باشگاه ۱۲ميلياردتومان برآورد شده است.

تاج‌ در مورد سابقه جابه‌جايي باشگاه‌هاي فوتبال و يا حضور عده‌اي خاص براي خريد يک باشگاه و اينکه آيا با چنين کاري موافق هستيد يا نه،‌گفت:‌ من با خريد و فروش تيم‌ها موافق نيستم و علاقه‌اي هم به انجام اين کار ندارم چرا که دوست ندارم يک غيرفوتبالي تيمي را بخرد و آن را وارد مسابقات ليگ برتر کند. واگذاري را هم قبول ندارم چرا که همه تيم‌ها بايد با سازو کار حرفه‌اي پيش بروند و خودشان را با اصول حرفه‌اي فوتبال به ليگ برتر برسانند.

وي افزود: مس هم مي‌تواند توجه ويژه‌اي به تيم‌هاي پايه‌اش داشته باشد و بتواند با قدرت به سطح اول فوتبال برگردد و اين موضوع را بارها به مسئولان کرماني نيز اعلام کرده‌ام.

رئيس سازمان ليگ فوتبال در مورد اينکه برگزاري مسابقات ليگ نزديک است و تيم‌ها در حال يارگيري و بستن تيمشان هستند آيا تأخير در واگذاري راه آهن باعث به وجود آمدن مشکل در شروع ليگ نمي‌شود، خاطرنشان کرد: ما اين موضوع را به مسئولان باشگاه راه‌آهن انتقال داديم چرا که تيمي که مي‌خواهد وارد ليگ برتر شود نياز به زمان کافي دارد. بنابراين بايد هرچه سريع‌تر در اين زمينه اقدامات انجام شود.
کد مطلب: 39169
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *