۰
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵

بیداری اسلامی ممکن است در بخشی سرکوب شود اما بلاشک ریشه‌کن نمی‌شود

رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب تصریح کردند: اگر دشمن خیال کند که بیداری اسلامی را سرکوب کرده، این هم یکی دیگر از خطاهای آنها خواهد بود. بیداری اسلامی ممکن است در بخشی سرکوب شود اما بلاشک ریشه کن نمیشود و گسترش خواهدیافت.
بیداری اسلامی ممکن است در بخشی سرکوب شود اما بلاشک ریشه‌کن نمی‌شود
رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب تاکید کردند: عرایضم را در این روز به یادماندنی در سه بخش عرض می‌کنم، بخش اول واقعیت مهمی درباره جمهوری اسلامی، بخش دوم توصیف کوتاهی از مکتب ماندگار امام ، بخش سوم ۲چالش مهم سر راه ملت و نظام ایران.

ایشان خاطر نشان کردند: این کنجکاوی که در نسل جوان امروز به خصوص دنیای اسلام درباره پدیده مردمسالاری دینی وجود دارد که ناشی از آن است که جمهوری اسلامی یک پدیده‌ای بود که ۳۵ سال از آغاز ولادت آن گذشته و در تمام این مدت ۳۵ سال با واکنش خشن و خصمانه قدرتهای قدرت های مسلط دنیا مواجه بود هم واکنش نظامی نشان دادند و هم واکنش تبلیغاتی و هم خصمانه و هم اقتصادی نشان دادند که تحریم ها از اول انقلاب آغاز شد و روز به روز بیشتر شد ؛ واکنش سیاسی نشان دادند؛ یک جبهه پرقدرت غربی در مقابل جمهوری اسلامی ۳۵ سال است که هرکاری از دستش برآمده کرده است، تلاش نظامی کرده، به مهاجم نظامی به کشور کمک کرده است، دشمنان را در هر نقطه ای علیه جمهوری اسلامی حمایت کرده است، تبلیغات پرحجم علیه آن به کار برده است، تلاش تحریمی و محاصره اقتصادی را در اعلا درجه ممکن و بدون سابقه به کار برده است، اما در مقابل، جمهوری اسلامی در برابر این همه هجمه و این همه مخالفت خشن و بی ملاحظه، هم از بین نرفت و هم دچار محافظه کاری نشد و هم به غرب باج نداد، روز به روز هم پیشرفت کرد.این آن چیزی است که ماهیت این کنجکاوی را تشکیل می‌دهد.

رهبر معظم انقلاب بیان داشتند:اگر دشمن خیال کند که بیداری اسلامی را سرکوب کرده، این هم یکی دیگر از خطاهای آنها خواهد بود. بیداری اسلامی ممکن است در بخشی سرکوب شود اما بلاشک ریشه کن نمیشود و گسترش خواهدیافت.

ایشان تصریح کردند: جمهوری اسلامی امروز در سیاستهای منطقه حرف اول را میزند. در مقابل رژیم غاصب و مورد حمایت زورگویان عالم یک تنه می ایستد. با ظالم نمیسازد و از مظلوم دفاع میکند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: چالش بیرونی ما چالش مزاحمت های استکبار جهانی است ، بی رودربایستی حرف بزنیم ؛ مزاحمت های آمریکا است .
کد مطلب: 39171
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *