۰
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵

اجازه خروج تیم راه‌آهن از تهران را نمی‌دهیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به خبرهایی که پیرامون انتقال تیم فوتبال راه‌آهن به یکی از شهرستان‌ها مطرح شده است گفت: سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران حمایت از بخش خصوصی است اما از این جهت که راه‌آهن قدیمی‌ترین تیم تهران است به هیچ عنوان اجازه خارج کردن این تیم از این شهر را نمی‌دهیم و تلاش می‌کنیم راه‌آهن در تهران به فعالیتش ادامه دهد.
اجازه خروج تیم راه‌آهن از تهران را نمی‌دهیم
محمدحسین نژاد فلاح  ضمن بیان این مطلب در مورد احتمال واگذاری تیم فوتبال راه‌آهن به یکی از شهرستان‌ها - که مس کرمان یکی از جدی‌ترین مشتری‌هاست - گفت: ابتدا باید از مسئولان این باشگاه قدردانی کنم که فصل گذشته با وجود همه مشکلاتی که از میانه های فصل برایشان بوجود آمد توانستند راه‌آهن را در لیگ برتر حفظ کنند.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: سیاست ما حمایت از بخش خصوصی است و از فعالیت این بخش در ورزش حمایت می‌کنیم. با توجه به مشکلاتی که برای راه‌آهن بوجود آمده است و مسئولان این باشگاه به اجبار باید تیم را واگذار کنند تلاش می‌کنیم با هماهنگی مسئولان امر شرایطی را فراهم کنیم که قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین باشگاه پایتخت در تهران بماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید بر اینکه اجازه انتقال راه‌آهن از تهران را نمی‌دهند خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم راه‌آهن را در تهران نگه داریم تا این تیم به عنوان ویترین فوتبال تهران به کارش ادامه دهد. طی روزهای آینده به طور مستقیم با مسئولان این باشگاه و نهادهای مربوطه مذاکره خواهیم کرد تا مشکلات این باشگاه حل شود.
کد مطلب: 39187
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *