۰
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۴

والیبال ایران ایتالیا ساعت پخش «ستایش» را تغییر داد

بیستمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «ستایش 2» به کارگردانی سعید سلطانی به دلیل پخش زنده مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران-ایتالیا جمعه ساعت 17 روی آنتن می‌رود.
والیبال ایران ایتالیا ساعت پخش «ستایش» را تغییر داد
ساعت پخش بیستمین قسمت مجموعه «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی تغییر کرد.

مجموعه «ستایش» هر هفته جمعه‌ها روی آنتن شبکه سه می‌رود و پیش از این سلطانی کارگردان مجموعه اعلام کرده بود که ساعت پخش «ستایش» در ایام مسابقات جام جهانی دستخوش تغییراتی می‌شود.

هفته گذشته ۲۳ خرداد این مجموعه ساعت ۱۹ روی آنتن رفت و قرار است بیستمین قسمت این مجموعه نیز روز سی‌ام خرداد ماه ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در خلاصه‌ای از داستان قسمت بیستم آمده است: ستایش ماجرای زندگی خود را برای دخترش تعریف می‌کند. نازگل کلافه و سرگردان است و ستایش سعی در توجیه رفتارش دارد. عاطفه نیز سعی در آرام کردن نازگل دارد. در ادامه نازگل به سراغ دلجویی از مادرش می‌رود. ستایش در جریان پیگیری‌های قضایی خود متوجه می‌شود که هویت فرزندانش قابل اثبات است اما او باید تاوان اشتباه خود را پس بدهد. از سوی دیگر محمد خواستار دیدن مادرش است و حشمت فردوس نیز رستم را مامور می‌کند تا محمد را پیدا کرده و نزدش بیاورد...

در سری دوم مجموعه «ستایش» ۲۲ سال از فرار ستایش و فرزندانش می گذرد و هرسه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می کنند و اتفاقاتی برایشان می‌افتد که ادامه داستان را رقم می‌زند.
کد مطلب: 39389
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *