۰
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۰

پیروزی سخت لاله‌های نارنجی مقابل کانگوروها

تیم ملی فوتبال هلند در سومین دیدار گروه B مقابل استرالیا به برتری دست یافت.
پیروزی سخت لاله‌های نارنجی مقابل کانگوروها
در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تیم‌های هلند و استرالیا از گروه B این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید.

نیمه اول:
در این دیدار ابتدا آرین روبن که در دیدار با اسپانیا نیز ۲ بار موفق به گلزنی شده بود در دقیقه ۲۰ با فرار از میانه بازیکنان استرالیا وارد محوطه جریمه این تیم شد و دروازه کانگوروها را باز کرد.

در ادامه گل هلندی‌ها دوام چندانی نداشت و یک دقیقه بعد کیهیل توپ ارسالی از سمت راست را به زیبایی به سمت دروازه لاله‌های نارنجی شلیک کرد تا توپ او بعد از برخورد به زیر طاق دروازه گل تساوی استرالیا را رقم بزند.

در ادامه نیز ۲ تیم با احتیاط بیشتری کار را دنبال کردند و خطراتی نیز روی دروزاه ها ایجاد شد اما این حرکات راه به جایی نبرد تا ۲ تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

نیمه دوم:
در نیمه دوم این بازی استرلیا بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴۶ گلی را به ثمر رساند که داور بازی پیش از آن خطای مهاجم استرالیا را اعلام کرده بود.

بازی روان استرالیا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۵۳ توپ با دستان جان‌مک برخورد کرد و داور این دیدار نقطه پنالتی را نشان داد. جدیناک پشت ضربه ایستاد و توپ را تور دروازه آشنا کرد.

پس از آن هلند یک‌ پاره حمله شد و موفق شد در ۵۸ روز ضربه زیبای فن‌پرسی بازی را مساوی کند.

حملات گسترده لاله‌های نارنجی ادامه داشت تا اینکه ممفیس در دقیقه ۶۸ گل برتری هلند را به ثمر رساند و در نهایت این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود هلند به اتمام رسید.
کد مطلب: 39404
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *