۰
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
جام بيستم - 2014 برزيل

صعود اروگوئه در شب حذف ايتاليا

تيم ملي فوتبال اروگوئه با پيروزي برابر ايتاليا به دور يک هشتم نهايي جام جهاني 2014 برزيل صعود کرد.
صعود اروگوئه در شب حذف ايتاليا
تيم‌هاي فوتبال ايتاليا و اروگوئه از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه ناس دوناس شهر ناتال به مصاف هم رفتند. اروگوئه با گل دقيقه ۸۱ گودين يک بر صفر آتزوري را حذف و خودش به مرحله بعد صعود کرد.

در نيمه اول داور بازي ماريو بالوتلي مهاجم ايتاليا را با کارت زرد جريمه کرد تا بدين ترتيب وي ۲ اخطاره شود. چزاره پراندلي در نيمه دوم اين بازيکن را تعويض کرد و پارولو را به جاي او وارد ميدان کرد.

نيمه دوم اين ديدار با يک اتفاق بد ديگر براي ايتاليا همراه بود. در دقيقه ۵۹ کلوديو مارکيزيو با خطايي که روي ريوس انجام داد از سوي داور با کارت قرمز مستقيم جريمه شد تا شاگردان پراندلي ۱۰ نفر بازي را ادامه دهند.

سوارز که پيش از اين سابقه گاز گرفتن بازيکنان حريف را دارد در اين ديدار هم به همين کار پرداخت و در صحنه‌اي که به همراه چيليني دنبال دريافت توپ بودند دست او را گاز گرفت. مدافع ايتاليا هم هر چه سعي کرد تا با نشان دادن جاي داندان‌هاي مهاجم اروگوئه داور را مجاب کند که به او کارت بدهد نتيجه نداد.

تيم ملي اروگوئه چند دقيقه بعد از اين اتفاق يعني در دقيقه ۸۱ توسط گودين به گل پيروزي دست پيدا کرد.

در دقيقه ۸۴ بازي يک از اعضاي کادر فني ايتاليا به دليل اعتراض به داور از زمين اخراج شد.

با پيروزي يک بر صفر اروگوئه برابر ايتاليا نماينده آمريکاي جنوبي با شش امتياز به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد و ايتاليا با اندوخته سه امتيازي خود از دور رقابت‌ها حذف شد.
کد مطلب: 39522
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *