۰
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۳
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

یواخیم لو: این پروژه را 10 سال پیش شروع کردیم/ آلمان بهترین تیم جام بود

سرمربی تیم ملی آلمان بعد از پیروزی در دیدار فینال مقابل آرژانتین و کسب عنوان قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت این موفقیت حاصل 10 سال کار و تلاش مداوم بود.
یواخیم لو: این پروژه را 10 سال پیش شروع کردیم/ آلمان بهترین تیم جام بود
یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان که تیمش با تک گل دقیقه ۱۱۳ ماریو گوتزه از سد آرژانتین گذشت و قهرمان جام جهانی شد در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: این پروژه را ۱۰ سال پیش شروع کردیم و اتفاقی که امشب رخ داد حاصل سال ها کار سخت و دشوار بود که با یورگن کلینزمن شروع شد. ما پیشرفت خوبی داشتیم، به کارمان اعتقاد داشتیم و تلاش زیادی کردیم. این بازیکنان شایسته چنین افتخاری هستند.

لوو در ادامه افزود: ما همیشه خوب فوتبال بازی کردیم و به نظر من در این دوره جام جهانی در برزیل ما بهترین عملکرد و بهترین نمایش ها را در این ۷ بازی داشتیم. هیچ تیمی به اندازه ما زیبا و خوب بازی نکرد. بازیکنانم روحیه تیمی شان را هم بازی به بازی افزایش دادند که این یک دستاورد فوق العاده است.

دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکشنبه شب در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو بین دو تیم آلمان و آرژانتین برگزار شد که تیم ملی فوتبال آلمان با تک گل دقیقه ۱۱۳ ماریو گوتزه موفق شد حریف خود را شکست دهد و برای چهارمین بار قهرمان جام جهانی شود.

در دیدار رده بندی نیز پیش از این تیم ملی هلند با نتیجه ۳ بر صفر از سد برزیل میزبان گذشته بود و عنوان سومی را از آن خود کرده بود.
کد مطلب: 39884
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *