۰
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
افشای گفتگوی بندربن سلطان با رئیس سابق سابق MI6:

خیلی آن زمان دور نیست که بگوییم فقط خدا می تواند به داد شیعیان خاورمیانه برسد! / جان به لب شدیم!

عربستان سعودی چقدر در تصرف قسمت های زیادی از شمال عراق بدست داعش نقش دارد و آیا این کشور در حال ایجاد تنش بین شعیان و سنی ها در جهان است؟
خیلی آن زمان دور نیست که بگوییم فقط خدا می تواند به داد شیعیان خاورمیانه برسد! / جان به لب شدیم!
ایندپندنت نوشت: عربستان سعودی چقدر در تصرف قسمت های زیادی از شمال عراق بدست داعش نقش دارد و آیا این کشور در حال ایجاد تنش بین شعیان و سنی ها در جهان است؟

 اندکی پیش از حادثه ۱۱ سپتامبر، شاهزاده بندربن سلطان سفیر سابق عربستان در واشنگتن و رئیس سابق دستگاه جاسوسی سعودی گفتگویی با ریچادر درلاو رئیس سرویس مخفی انگلستان داشت.

شاهزاده بندر به او گفت: ریچارد! خیلی آن زمان دور نیست که در خاورمیانه، خدا واقعا باید به داد شیعیان برسد. ما دیگر از دست اینها جانمان به لبمان رسیده است!

به نوشته ی ایندپنتدنت؛ اکنون این لحظه فرا رسیده و عربستان نقش مهمی در حمایت از گروه داعش در عراق و سوریه ایفا می کند.

از زمان تصرف موصل به دست داعش، زنان و کودکان شیعه در روستاهای جنوب کرکوک، بف جیع ترین و غیرانسانی ترین شکل ممکن به قتل رسیده اند و بسیاری از آنان در قبرهای دسته جمعی دفن شده اند.

در موصل، حرم ها و مساجد تحریب شده و در نزدیکی شهر ترکمن نشین شیعه تل افار ۴ هزار خانه به دست تروریست های داعش نابود شده است.

شیعیان یا فرقه های نزدیک به آن از جمله علویان در نگاه تروریست های داعش عناصر خطرناکی چون یهودیان در قسمت های تحت کنترل نازی ها در ۱۹۴۰ هستند.

هیچ تردیدی در مورد نقل قول منتشره از شاهزاده بندر وجود ندارد. ریچادر درلاو که هفته ی گذشته در موسسه خدمات متحد پادشاهی سخنرانی می کرد و بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴ رئیس ام ای ۶ بود بر سخنان شاهزاده بندر تاکید کرد و گفت: این سخن وحشتناکی است که من بخوبی آن را به یاد دارم.
کد مطلب: 39894
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *