۰
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۷
به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان؛

احمدی نژاد به سران كشورهای اسلامی تبریک گفت

رییس جمهوری در پیام های تبریك جداگانه به سران كشورهای اسلامی و دبیر كل سازمان همكاری اسلامی به مناسبت حلول ماه ضیافت الله، اظهار امیدواری كرد تا در این ماه فرخنده بیش از پیش شاهد مودت و اخوت میان ملت ها به ویژه ملت های مسلمان و رفع ظلم و تبعیض و گسترش صلح و امنیت پایدار در جهان باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ؛ محمود احمدی نژاد در این پیام ضمن تبریك حلول ماه مبارك رمضان، به دولت ها و ملت های مسلمان، آورده است: امیدوارم ملت ها دراین ماه فرخنده، با بهره گیری مضاعف از آموزه های رفیع پیامبر مهر و رحمت (ص) و آیات نورانی كتاب وحی، بیش از پیش در مسیر پیشرفت و تعالی، گسترش صلح و امنیت پایدار و رفع ظلم و تبعیض حركت نمایند و همگان شاهد وحدت و مودت بیشتر میان همه ملتها به ویژه ملتهای مسلمان باشیم.

رییس جمهوری در ادامه استمرار سلامتی و موفقیت برای روسای كشورهای اسلامی و بهروزی ، شادكامی و سرافرازی را برای دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و دوست از خداوند مسالت كرده است.

احمدی نژاد همچنین در پیام تبریك جداگانه ای به پروفسور ' اكمل الدین احسان اوغلو'، دبیر كل سازمان همكاری اسلامی نیز ماه رمضان را ماه جوشش عشق و ایمان توصیف و اظهار امیدواری كرد تا در این ماه فرخنده بیش از پیش شاهد مودت و اخوت میان ملت ها به ویژه ملتهای مسلمان و رفع ظلم و تبعیض و گسترش صلح و امنیت پایدار در جهان باشیم.

کد مطلب: 401
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *