۱
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
به روز می شود

48 کشته و 3 زخمی در سقوط هواپیمای مسافربری در غرب تهران +عکس

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور دو نفر از کشته شدگان را خلبان و کمک خلبان، دو نفر را مهماندار، دو نفر کادر فنی و دو نفر دیگر را اعضای گارد امنیت این هواپیما عنوان کرد و افزود: 34 مسافر بزرگسال، 3 کودک زیر دو سال و سه نوجوان زیر 12 سال در بین کشته شدگان حضور داشته اند.
48 کشته و 3 زخمی در سقوط هواپیمای مسافربری در غرب تهران +عکس
صبح امروز یک فروند هواپیمای مسافربری در غرب تهران سقوط کرد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار عصر ایران گفت: یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان که از تهران عازم طبس بود در شمال فرودگاه مهرآباد تهران سقوط کرد.

دهقان پور رئیس اورژانس تهران در مصاحبه با شبکه خبر هم گفت: آمار تلفات این حادثه را ۴۸ نفر از سرنشینان هواپیما اعلام کرد.
جان باختگان این حادثه شامل ۴۰ مسافر و ۸ نفر خدمه این هواپیما هستند.

در میان کشته شدگان این سقوط، ۷ کودک دیده می شود.

۴۰ کشته در سقوط هواپیمای مسافربری در غرب تهران (+عکس)

به گفته وی ۳ نفر زخمی نیز از مسافران این هواپیما بودند که به هنگام سقوط، از هواپیما پرت شدند .
این زخمی ها دارای سوختگی های شدید هستند و به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شده اند.

این هواپیما به شماره پرواز H۸۵۹۱۵ ساعت ۹ و ۲۳ دقیقه صبح امروز یکشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت طبس پرواز کرد اما در ابتدای پرواز سقوط کرد. این هواپیما گنجایش ۵۲ مسافر را دارد.

محل سقوط این هواپیما در شهرک مسکونی "آزادی" در غرب تهران و در نزدیکی استادیوم ۱۰۰ هزارنفری آزادی اعلام شده است.

«حسین درخشان» سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران نیز به ایرنا گفت: این هواپیما در بلوار ۶ مینا شهرک مسکونی آزادی در نزدیکی فرودگاه مهرآباد تهران سقوط کرده است.

گفته می شود هواپیما به هنگام برخاستن از زمین دچار مشکل شده و خاموش شدن موتور هواپیما عامل اصلی سقوط این هواپیما بوده است.

مشخصات کشته شدگان هواپیما

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور دو نفر از کشته شدگان را خلبان و کمک خلبان، دو نفر را مهماندار، دو نفر کادر فنی و دو نفر دیگر را اعضای گارد امنیت این هواپیما عنوان کرد و افزود: ۳۴ مسافر بزرگسال، ۳ کودک زیر دو سال و سه نوجوان زیر ۱۲ سال در بین کشته شدگان حضور داشته اند.

از مجموعه هواپیمای سانحه دیده تنها دم آن سالم مانده است و اکنون نیروهای اتش نشانی و هلال احمر در حال امداد و پاکسازی صحنه سانحه و جمع آوری اجساد قربانیان هستند.




\

کد مطلب: 40379
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *