۰
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۴
استقبال از اولين فينال ليگ در اصفهان

هفته سوم ليگ‌برتر؛ جذابيت از تهران تا زاينده‌رود

دو ديدار تهراني ـ اصفهاني هفته سوم ممکن است به معناي پايان رخوت ليگي باشد که تا اينجا از کمترين ميزان استقبال تماشاگران هميشگي فوتبال برخوردار بوده است.
هفته سوم ليگ‌برتر؛ جذابيت از تهران تا زاينده‌رود
پنجشنبه و جمعه استقلال ـ سپاهان و ذوب‌آهن ـ پرسپولیس دو بازی حساس و احتمالا تماشایی لیگ را در شرایطی برگزار می‌ کنند که بازی استقلال و سپاهان طبق معمول این سال ها نبرد دو تیم صدرنشین لیگ است.
سپاهان و استقلال با ۶ امتیاز از دو بازی با تفاضل گل متفاوت در صدر جدول حضور دارند و بازی ها آنها اگر با نتیجه ای غیر از تساوی به پایان برسد به این معناست که لیگ‌برتر در هفته سوم صدرنشین یکتایی خواهد داشت. اولین تیمی که می‌ تواند از سایرین فاصله بگیرد، فاصله ای که حداقل ۲ امتیاز خواهد بود.
طبق برنامه ریزی روز پنجشنبه ۵ مسابقه داریم: پدیده ـ صبا، سایپا ـ گسترش، راه‌آهن ـ فولاد، سپاهان ـ استقلال، پیکان نفت مسجدسلیمان، روز جمعه همه۳ بازی نسبتا حساس برگزار می‌ شود که در آن تراکتور ـ ملوان، پرسپولیس ـ ذوب‌آهن، استقلال خوزستان ـ نفت مسجدسلیمان به میدان می‌ روند.
در حال حاضر در جدول لیگ‌برتر تیم ها شرایط چندان متعادلی ندارند و از بین مدعیان استقلال، سپاهان و تراکتور در حد انتظار نتیجه گرفته اند.
از بازی های این هفته به جز بازی دو تیم صدرنشین مسابقه ۲ تیم پرسپولیس ـ ذوب‌آهن حساسیت فوق العاده دارد و از جنبه های مختلف مورد توجه قرار خواهد داشت. هر دو تیم که با امیدواری لیگ را آغاز کرده اند در ۲ هفته اول به یک امتیاز قانع شده اند و بازی روز جمعه این دو تیم می‌ تواند آغازی بر حرکت رو به جلویشان باشد. این مسئله به خصوص برای پرسپولیس که همچنان درگیر مصائب و اتفاق های مدیریتی است بیشتر اهمیت دارد. البته یحیی گل‌محمدی از ۲ نبرد سال گذشته با علی دایی ۴ امتیاز به دست آورده برای پیروزی به زمین خواهد آمد. فراموش نکنید که در فوتبال ایران اتخاذ شیوه دفاع و ضدحمله به روش اصلی تبدیل شده است، کاری که یحیی با تیم نفت در آن استاد بود و حالا با ذوب‌آهن هفته به هفته به سمت جلو قدم برمی دارد. اینکه در پایان این هفته تیتر مطبوعات چه باشد و چه اتفاق هایی در راه، هیچ کس نمی‌ داند!
کد مطلب: 40473
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *