۰
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۷

آخرین خبرها از وضعیت سلامت میرحسین موسوی

میرحسین موسوی که صبح دیروز در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود، پس از بهبود وضعیتش امروز از بیمارستان ترخیص می گردد.
بازتاب امروز نوشت:
میرحسین موسوی که صبح دیروز در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود، پس از بهبود وضعیتش امروز از بیمارستان ترخیص می گردد.

مهندس موسوی که به دلیل گرفتگی برخی از رگ های قلبش به بیمارستان منتقل گردیده بود، روز گذشته تحت عمل آنژیو قرار گرفت و در یکی از رگ هایش استنت نصب شده و وضعیت وی رو به بهبودی رفته است.

گفته می شود دختران موسوی شب گذشته از وی عیادت کرده اند و یکی از بستگانش در کنار وی حضور دارد.

بنابر آخرین اطلاعات از وضعیت پزشکی موسوی، پس از اطمینان پزشکان از تثبیت وضعیت سلامتی او، وی امروز ترخیض می شود.


باشگاه خبرنگاران جوان نیز نوشت:
در پي عنوان شدن شايعاتي مبني بر وخامت حال مير حسين موسوي آخرين خبرها و کسب اطلاع خبرنگاران باشگاه خبرنگاران از مساعد بودن حال نامبرده حکايت دارد.

اردشير امير ارجمند در برنامه شبکه بي بي سي، از وخامت حال مير حسين موسوي و بستري شدن وي در بخش سي سي يو خبر داد.

پس از اعلام اين خبر بود که خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در تماس با منابع مختلف امنيتي، انتظامي و مسئول جوياي حال موسوي شدند.

در تماس‌هاي برقرار شده با منابع مختلف مشخص شد نامبرده يک عارضه کوچک قديمي داشته است که با درخواست و تقاضاي خانواده‌اش، او براي چکاپ نزد پزشک مورد اشاره و وثوق خانواده برده شده تا آزمايش‌هاي معمول روي وي انجام شود.

اخرين خبرها و کسب اطلاع خبرنگاران حکايت از آن دارند که آزمايش‌هاي انجام شده روي موسوي جواب عادي داشته‌اند و عارضه قديمي موسوي با تجويز دارو به صورت عادي قابل بر طرف شدن است و او بدون هيچ مشکلي هم اکنون در منزلش است.

خبرهاي دريافتي حکايت از اين امر دارند که با توجه به شرايط سني نامبرده، تا به اين لحظه تمام تقاضاهاي وي و خانواده‌اش مبني بر انجام چکاپ‌هاي معمول و ملاقات پزشک بدون هيچ محدوديتي انجام شده و تمام ملاقات‌ها و آزمايش‌ها نيز در حضور و با درخواست خانواده‌اش صورت گرفته است.

با اين شرايط بايد گفت جنجال سازي‌هاي ضد انقلاب مبني بر اينکه حال مير حسين موسوي مساعد نيست کذب محض بوده و در حقيقت صحت و سلامت موسوي خبر بسيار بدي براي اپوزوسيون است.
 
کد مطلب: 4051
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *