۰
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۶

حاج‌صفي:مشکل اداري مانع حضورم درانگليس شد

بعد از 16 روز دوري از ايران، احسان حاجي صفي از انگليس برگشت تا فوتبال خود را در سپاهان ادامه بدهد.
حاج‌صفي:مشکل اداري مانع حضورم درانگليس شد
حاجی صفی که مدتها سکوت کرده بود در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دلایل قطعی نشدن حضورش در فولام می گوید:« از یکی دو ماه پیش بحث باشگاه هال سیتی در میان بود اما طی یکی دو هفته گذشته با باشگاه فولام مذاکره کردم و در مورد همه بندها به توافق رسیدیم. به همین خاطر ابتدا به ترکیه رفتم تا ویزای کار بگیرم. این کار را انجام دادم و سپس به انگلیس رفتم تا با فولام قرارداد رسمی‌ام را امضا کنم. این قرارداد در روز آخر نقل و انتقالات منتفی شد و من هم به ایران برگشتم تا دوباره برای سپاهان بازی کنم!»

دلیل منتفی شدن حضور حاجی صفی در فولام

او می‌گوید:« مشکل من یک مشکل اداری بود . شاید قسمت نبود که به لیگ انگلیس بروم اما خدا بزرگ است و امیدوارم در مقاطع بعدی بتوانم به تیمهای اروپایی بروم ، فوتبالم را در یک تیم خوب ادامه بدهم و پیشرفت کنم»

آیا مشکل حاجی صفی قانون لیگ انگلیس و عدم حضور در ۷۵ درصد از بازی های ملی طی یک سال گذشته بود؟ مدافع هافبک سپاهان این موضوع را تکذیب می کند:« در چند روز گذشته شنیدم که گفته اند به این دلیل حضورم در فولام منتفی شد اما باید بگویم که من این مشکل را برطرف کرده بودم. با توجه به تبصره هایی که وجود داشت و در جام جهانی بازی کرده بودم، من و مسئولان فولام اجازه اتحادیه فوتبال انگلیس را گرفتیم تا بتوانم با فولام قرارداد ببندم. این مشکل، مشکلی نبود که سد راه حضورم در فولام شود. مشکل اداری باعث شد تا نتوانم در لیگ انگلیس بازی کنم و باز هم می گویم قسمتم این بود»

احسان حاجی صفی با انجام سه بازی موثر در جام جهانی آیا نمی توانست پیراهن تیمی دیگر در لیگ انگلیس یا اروپا را به تن کند؟ حاجی صفی می گوید:« من و مدیر برنامه هایم تمرکز خود را روی فولام گذاشته بودیم. چون توافق کرده بودیم و هیچ مشکلی بین من و مسئولان فولام وجود نداشت. به همین دلیل با باشگاهی دیگر مذاکره نکردم تا با فولام امضا کنم. روز آخر مشکلی برایم پیش آمد و چون مهلت نقل و انتقالات به پایان رسید من هم نتوانستم با باشگاهی دیگر مذاکره کنم. به همین خاطر برگشتم تا ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد»

احسان حاجی صفی یکی از مهره های کلیدی سپاهان به حساب می آید. آیا او مقابل ملوان برای سپاهان بازی می کند؟ احسان می گوید:« ساعت ۴ بامداد چهارشنبه و از ترکیه به اصفهان رسیده ام. کمی خسته ام اما اگر کرانچار صلاح بداند برای سپاهان بازی می کنم. »
کد مطلب: 40972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *