۰
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷
اولين 3 امتياز از دست درخشان افتاد

پرسپوليس 1 - نفت م.سليمان 1؛ به نفع دايي

پرسپوليس در يک بازي نه چندان با کيفيت، مقابل نفت مسجد سليمان متوقف شد تا هواداران دايي همچنان اوضاع را در دست داشته باشند.
پرسپوليس 1 - نفت م.سليمان 1؛ به نفع دايي
تیم پرسپولیس در آخرین بازی هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته هشتم لیگ برتر، استادیوم آزادی تهران، تماشاچی: ۱۰ هزار نفر
داور:حسین زرگر،کمک ها:سعید قاسمی،مهدی الوندی

اخطار: بنگر،علی عسگری(پرسپولیس)،محمودی،سلیمان فلاح،سالارزاده(نفت)

پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، حمیدرضا علی عسگر، میثم حسینی(۶۱- هادی نوروزی)، اومانیا، حسین ماهینی، مهدی طارمی، امید عالیشاه(۸۴- افشین اسماعیل‌زاده)، رضا حقیقی(۶۲- احمد نورالهی)، محمد عباس‌زاده و محمد نوری

نفت مسجد سلیمان: رضا محمدی، سعید سالارزاده، حامد محمودی، کیومرث چراغی، میلاد شیخ سلیمانی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور(۷۴-عباس عسگری)، میلاد جعفری، میلاد سلیمان فلاح(۸۵- فرزاد محمدی) و رضا درویشی(۷۵- حسن مالکی)

شرح بازی:
پرسپولیس در حالی اولین صفحه بخش جدید دفتر خود را گشود که خبری از تحول و شوک در این تیم نبود.
اگر حضور حمیدرضا علی عسگر از ابتدای بازی در میدان و هادی نوروزی در نیمه دوم را از کل مجموعه فنی پرسپولیس حذف کنیم تنها تغییری که پرسپولیس در این روز کرده بود، تغییر افرادی بود که روی نیمکت فنی نشسته یا جلوی نیمکت ایستاده بودند.
پرسپولیس بسیار بد شروع کرد، اعتماد به نفس پایین بازیکنان باعث شده بود که ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین اصول بازی مثل برآورد شدت وارده به توپ در ضربات ایستگاهی حتی کرنر فراموش شود. در ۱۵ دقیقه ابتدایی عالیشاه و ماهینی در ارسال ضربات ایستگاهی و حقیقی در دفع توپ چنان ناتوان نشان دادند که وقتی پرسپولیس با شکست ۱ ـ صفر به رختکن رفت همه آن را نتیجه بس عادلانه و منطقی می‌ دانستند.
در نیمه دوم با آمدن هادی نوروزی و تغییرات فنی در پرسپولیس، شاهد یک تحول ۱۵ دقیقه ای در سطح کیفی و فنی بازی شاهد بودیم. تغییری که با گل زیبای هادی نوروزی در دقیقه ۵۵ به بار نشست و تساوی دو تیم را رقم زد. اما چند ضدحمله از طرف نفت مسجدسلیمان فضا را علیه درخشان کرد و در طرف مقابل حملات بدون پشتوانه فنی که فقط تعداد کرنر و درصد مالکیت توپ را برای پرسپولیس بالا می‌ برد بازی را به همان جایی رساند که نباید.

شرح گل‌ها:
صفر- ۱(نفت)کیومرث چراغی خیلی زود توپ را به تور دروازه نیلسون رساند.
۱-۱ (پرسپولیس)تعویض طلایی حمید درخشان، هادی نوروزی، به محض ورود به زمین ضربه ایستگاهی اش را وارد دروازه رضا محمدی کرد.
کد مطلب: 41255
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *