۰
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۷

آيت الله هاشمي: ديگر از ما گذشته که ليست براي انتخابات بدهيم

طي ماه هاي گذشته سايت ها و منابع خبري مختلف در تحليل ها و گزارش هاي خود از شرايط حضور احزاب و جريان هاي مختلف در انتخاب هاي 2 مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري بارها ادعا کرده بودند که آيت الله هاشمي رفسنجاني در پي ارائه ليستي براي انتخابات مجلس خبرگان است. حتي در برهه اي سايت هاي خبري مدعي ليست 50 نفره اي شدند که عنوان «مجتهدان مصلح و معتدل» هم برآن نهاده شده بود. اين خبرها تا آنجا پيش رفت که «قدرت الله عليخاني» مشاور پارلماني هاشمي رفسنجاني 3 ماه پيش اين ليست ها را تکذيب کرد: «تصور مي کنم که ارائه ليست توسط ايشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبري شايعه است.»
آيت الله هاشمي: ديگر از ما گذشته که ليست براي انتخابات بدهيم
دراين باره، پنج شنبه گذشته وقتي آيت الله هاشمي رفسنجاني براي سفر ۴ روزه خود وارد مشهد شد، خبرنگار خراسان در فرودگاه شهيد هاشمي نژاد از وي پرسيد: آيا در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي ليست ارائه خواهيد کرد؟ رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام درپاسخ گفت: «حالا ديگر از ما گذشته است.» هاشمي رفسنجاني همچنين در پاسخ به اين سوال خراسان که « به نظر شما واکنش ايران با توجه به تحريم هاي آمريکا بعد از توافق ژنو بايد چه باشد؟» گفت: اين تحريم ها معمولي بود و آن ها هر چند ماه يک بار بخش هايي را که بر اساس گذشته مصداق پيدا مي کنند که نقض تحريم شده است تحريم مي کنند.

هاشمي رفسنجاني که روز پنجشنبه با استقبال قائم مقام توليت آستان قدس رضوي، مشاور عالي و رئيس دفتر توليت آستان قدس رضوي، معاونان سياسي، اجتماعي، امنيتي و هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان رضوي و فرماندار مشهد وارد اين شهر شده است، قرار است در جلسه هيئت امناي دانشگاه هاي آزاد که در مشهد برگزار مي شود شرکت کند. وي هم چنين در بدو ورود به فرودگاه مشهد «اولين و بهترين» هدف سفر خود را زيارت مضجع منور رضوي عنوان کرد و گفت : بعد از يک سال با عشق به زيارت امام رضا(ع) به مشهد مقدس آمده ام. وي افزود: هم چنين جلساتي با علما و آيت ا... واعظ طبسي خواهيم داشت.

منبع: روزنامه خراسان
کد مطلب: 41261
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *