۰
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۷
آمار اعجاب انگيز استقلال و راه‌آهن

ترين هاي ليگ تا هفته دهم

هفته دهم ليگ‌برتر با صدرنشيني تراکتور به پايان رسيد. در اين هفته در شرايطي که استقلال و فولاد مي‌ توانستند فاصله خود را با صدرجدول کم کنند با نتايج ضعيف فرصت يکه تازي براي تراکتور محفوظ نگه داشتند.
ترين هاي ليگ تا هفته دهم
با نگاهی به جدول لیگ به آمارهای متفاوت و جالبی خواهیم رسید، اعداد و ارقامی که نشان می‌ دهند چرا جدول لیگ با این وضعیت آرایش یافته است.

راه‌آهن و نفت در صدرجدول بازنده ها

۲ تیم راه‌آهن و نفت مسجدسلیمان با ۵ شکست بیشترین تعداد باخت را در لیگ‌برتر ایران دارند. به جز این دو تیم استقلال تهران، پیکان، ذوب‌آهن، استقلال خوزستان و ملوان هم هر کدام با ۴ باخت در رده دوم این رده‌بندی نه چندان خوشایند قرار دارند و قاعدتا دیدن استقلال، تیم دوم جدول در جمع پرباخت ها عجیب است.

استقلال و تراکتور با بیشترین پیروزی

۶ پیروزی حاصل کار استقلال و تراکتور در لیگ‌برتر بوده و این عامل بالانشینی این دو تیم است. این در حالی است که نفت مسجدسلیمان در انتهای جدول هنوز بردی به دست نیاورده. نفتی ها این هفته چند ثانیه با کسب اولین پیروزی فاصله داشتند که امین منوچهری رویای آنها را برباد داد.

ترمز ادینهو

لوسیانو ادینهو با ۷ گل زده در صدرجدول گلزنان لیگ حضور دارد. او این هفته موفق به گلزنی نشد تا معدل خوب گلزنی اش کمی کاهش پیدا کند. ادینهو در ۱۰ بازی ۷ گل زده و معدل گل او ۰.۷ گل در هر مسابقه است. در جدول گلزنان محسن دلیر و سروش رفیعی او را تعقیب می‌ کنند، دو بازیکنی که این هفته گل نزدند.

خانه های خالی جدول

در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر ۲ عدد صفر موجود است. استقلال هنوز حتی یک مساوی به دست نیاورده و نفت مسجدسلیمان بدون پیروزی بازی ها را پی می‌ گیرد. این دو خانه سیاه تا کی دوام می‌آورد؟ کسی نمی‌ داند!

رکورد خیره کننده شاگردان استیلی

کمبود مدافع راه‌آهن را مبدل به تیمی کرده که ضعیف ترین رکورد دفاعی لیگ را دارد. آنها ۱۹ گل خورده در ۱۰ بازی داشته اند که آمار اعجاب انگیز تقریبا ۲ گل خورده در هر بازی برای آنها باقی می‌ ماند. نزدیک ترین تیم به راه‌آهن نفت مسجدسلیمان است که ۱۶ گل دریافت کرده است. در جمع ۲ رقمی های گل خورده لیگ‌برتر استقلال و پرسپولیس حضور دارند.

تراکتور صدرنشین تهاجمی ها

گل به خودی شجاع خلیل‌زاده، در مسابقه دیروز تراکتور ـ سپاهان، بیستمین گل تراکتور در لیگ‌برتر امسال بود. آنها امسال معدل ۲ گل زده در هر مسابقه را به جای گذاشته اند که آمار خوبی در سطح لیگ ایران محسوب می‌ شود. این در حالی است که پیکان و نفت مسجدسلیمان با ۴ گل زده ضعیف ترین خطوط حمله لیگ‌برتر را در اختیار دارند.
کد مطلب: 41724
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *