۰
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
آيا زلاتان به بازي مي‌رسد؟

پيش بازي پاريس سنت ژرمن - بارسلونا

دو تيم پاريس سنت ژرمن و بارسلونا، امشب در دور دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان، در ورزشگاه پارک دي پرنس شهر پاريس به مصاف يکديگر خواهند رفت.
پيش بازي پاريس سنت ژرمن - بارسلونا
پاریس سنت ژرمن بر خلاف بارسا، در شروع فصل عملکرد خوبی نداشته و به شدت تحت فشار است.

پاریس سنت ژرمن

شاگردان بلان فصل جدید را خوب شروع نکرده اند. در ۴ بازی اخیر این تیم در لیگ فرانسه، ۳ تساوی و یک پیروزی به دست آمده و همچنین در لیگ قهرمانان نیز مقابل آژاکس، ۱-۱ متوقف شدند. با این حال، آنها تا به اینجای کار شکستی متحمل نشده اند. شاید بدترین خبر برای هواداران این تیم، مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ، ستاره ی پاریسی هاست که در دو بازی اخیر این تیم به میدان نرفته و مشخص نیست در این بازی بتواند بازی کند. پیش از مصدومیت، او ۷ گل برای پاریس سنت ژرمن در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده بود. همچنین تیاگو سیلوا نیز پس از دیدار ماه گذشته مقابل ناپولی مصدوم شد و هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده است. اوضاع برای ازکیل لاوتزی هم همینگونه است و او نمی‌تواند امشب برای تیمش به میدان برود.

بارسلونا

بارسا در روزهای خوبی به سر می‌برد. ستاره های این تیم در اوج هستند و اوضاع برای شاگردان لوئیس انریکه مارتینز خوب پیش می‌رود. تا به اینجای کار، بارسا در ۶ بازی خود در لالیگا ۵پیروزی و ۱ تساوی به دست آورده و تا به اینجای کار، گلی دریافت نکرده است. آنها در لیگ قهرمانان نیز ۱-۰ مقابل آپوئل به پیروزی رسیدند، هر چند که پایین تر از انتظارات ظاهر شدند. توماس ورمالن، رافینیا و داگلاس،مصدومین بارسا برای این بازی هستند و نمی‌توانند آبی اناری ها را همراهی کنند.

رو در رو

هر سه دیدار پیشین این دو تیم، با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

کد مطلب: 41831
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *