۰
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۷

درخواست رژيم صهيونيستي براي دفن معمر قذافي در اراضي اشغالي!

يكي از اعضاي سابق پارلمان لبنان با اعلام اين خبر كه امام موسي صدر و همراهانش زنده‌اند از درخواست رژيم صهيونيستي براي دفن جسد معمر قذافي در اراضي اشغالي پرده برداشت.
 به نقل از سايت اينترنتي النشره، حسن يعقوب، يكي از اعضاي سابق پارلمان لبنان طي اظهاراتي اعلام كرد: اسرائيل پيشتر به طور رسمي از مسئولان ليبي خواسته بود تا جسد معمر قذافي، رهبر مخلوع اين كشور را به مسئولان اسرائيل تحويل دهند تا وي را در اراضي اشغالي به خاك بسپارند.


اين مسئول ليبيايي همچنين افزود: مسئول اصلي ربودن امام موسي صدر و همراهانش قذافي و كارگزاران وي بودند.


وي ادامه داد: ربودن امام موسي صدر و دو تن از همراهانش دو دليل داشت اول اينكه اسرائيل از ادامه حضور امام موسي صدر متضرر مي‌شد چنانكه ربودن صدر و همراهانش چهار روز قبل از مذاكرات مصر با اسرائيل در خصوص امضاي معاهده كمپ ديويد اتفاق افتاد.


يعقوب گفت: دليل دوم اين بود كه وقتي اسرائيل به خاك لبنان تجاوز كرد و امام موسي صدر دريافت كه آزاد‌سازي خاك لبنان از طريق سازمان ملل امكان‌پذير نيست تصميم گرفت تا با ايجاد تظاهرات مردمي گسترده مردم لبنان را از همه قبايل و گروه‌ها براي باز پس گرفتن جنوب اين كشور بسيج كند. قرار بود زمان برگزاري اين تظاهرات بعد از بازگشت صدر به ليبي مشخص شود.


اين مسئول لبناني كه خود يكي از نزديكان و دوستان امام موسي صدر بود در پايان اعلام كرد: اطلاعاتي در دست دارم كه نشان مي‌دهد اما موسي صدر و همراهانش در قيد حيات هستند.

کد مطلب: 4185
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *