۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۸
دي ماه ايرانم

کرانچار: مطمئنم براي پرسپوليس برمي‌گردم

زلاتکو کرانچار سرمربي سابق سپاهان سکوت رسانه اي خود را شکست.
کرانچار: مطمئنم براي پرسپوليس برمي‌گردم
این مربی اهل کرواسی در حالی که کاملا سرحال به نظر می‌رسید وعده داد که به زودی به ایران بازخواهد گشت. این جمله با تاکید او مبنی بر اینکه فعلا تا ما دسامبر(دی ماه) استراحت می‌ کند، قاعدتا برای همه جذاب است. کرانچار گفت: در حال حاضر به همراه همسرم به اصفهان می‌ رویم تا از آنجا راهی کرواسی بشویم. من به استراحت بیشتری احتیاج دارم اما برای بازگشت به ایران آماده هستم و مطمئنم که به کشور شما بازخواهم گشت.

وقتی از کرانچار می‌ پرسیم آیا برای هدایت پرسپولیس به ایران می‌ آید اینطور پاسخ داد که: من حتما دوباره روزی مربی پرسپولیس خواهم شد و البته حتما دوباره به ایران بازمی گردم. اما این به این معنا نیست که در همین فصل برای همین تیم پرسپولیس بیایم.

کرانچار درباره جدایی اش از سپاهان هم می‌ گوید: اتمسفر و فضای تیم دیگر خوب نبود و بهتر بود که بروم. این یک تصمیم شخصی بود و من خودم شخصا آن را گرفتم و اقدام به لغو قراردادم کردم. مشکل این بود که روابط من و مدیران خوب نبود و باید کاری می‌ کردم به هر حال من یک مربی خارجی بودم و مسائلی بین ما رخ داده بود. این بهترین تصمیم برای من و تیم بود تا روابطمان دوستانه باقی بماند.

کرانچار تاکید می‌ کند: من هیچ فشاری برای جدایی نداشتم اما خودم شخصا قرارداد را قطع کردم و نظرم هم این بود که با خاطره خوش از سپاهان جدا بشوم، تیمی که جدا دوستش دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌ کنم.

سوال بعدی ما از کرانچار درباره احساسش به اصفهان است. زلاتکو می‌ گوید: من لحظه های بسیار خوبی را در اصفهان گذرانده ام و افتخار می‌ کنم به اینکه مردم میهمان نواز و مودب اصفهان من را دوست داشتند. یک چیزی هم بگویم درباره زاینده رود، رودخانه ای که وقتی من به آنجا رفتم آب داشت اما حالا خشک شده. البته اصفهان هنوز هم زیباست و من امیدوارم زاینده رود هم به خاطر مردم اصفهان پرآب بشود.

حرف آخر او هم این است: دلم برای تهران، اصفهان و همه مردم ایران تنگ می‌ شود اما به احتمال زیاد دسامبر دوباره پیش شما خواهم بود.
کد مطلب: 42044
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *