۰
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۶
دنبال پليس بين‌الملل نرويد

محمدزاده: فيفا نام مربيان منشوري را نخواسته

رئيس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال درخواست فيفا مبني بر اعلام نام مربيان منشوري را رد مي‌کند.
محمدزاده: فيفا نام مربيان منشوري را نخواسته
روز گذشته اخباری با این موضوع منتشر شد که فیفا از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده تا نام مربیان منشوری را که در دوره‌ها و لیگ‌های مختلف مرتکب تخلف شده‌اند به این نهاد ارائه کند اما علی‌اکبر محمدزاده، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشور در گفت‌وگو با "ورزش سه" این موضوع را تکذیب کرد.

هرکس نامه فیفا را دیده برای ما بیاورد

چنین گزارش یا خواسته‌ای را از فیفا ندیده‌ام که نام مربیان متخلف را ارائه کنیم و نمی‌دانم چه کسی را این را مطرح کرده است. تاکنون که حقیر تنها متولی رسیدگی به فساد، رشوه و مسائل بداخلاقی در فوتبال هستم این نامه فیفا را ندیده‌ام. هرکس در هر جایگاهی این مسئله را مطرح کرده است خوشحال می‌شویم نزد ما بیاورد تا ما نیز مشاهده کنیم. نمی‌دانم کسی که عنوان کرده چگونه به دستش رسیده است چون مرجع رسیدگی به این موضوع اگر باشد، کمیته اخلاق است. اگر کسی این نامه را دیده یا به دست آن رسیده است، اولا سوال ما این می‌باشد چرا جا‌های دیگری رفته است چون ما رکن قضایی و مسئول رسیدگی به این امور هستیم و ثانیا چناچه اگر فیفا استعلام بخواهد از طریق فدراسیون و ما انجام می‌شود، لذا تا این لحظه این مسئله را قویا تکذیب می‌کنم.

برای پیشرفت در مسائل اخلاقی به قم رفتم

صبح امروز که به قم آمدیم، دیداری با حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور داشتیم که استاد بنده نیز بودند تا مطالب اخلاقی را در مسائل ورزشی از منظر ایشان کسب کنیم و باعث پیشرفت ما در امور اخلاقی باشد.

لفظ منشور را به کار نبرید

ما چیزی به عنوان منشوری در قاموس فوتبال کشور نداریم! ما یک رکن قضایی هستیم و در چارچوب قانون قدم بر می‌داریم. اگر شخصی مرتکب تخلفی شده باشد رسیدگی می‌کنیم و اگر به نکته‌ای رسیدیم متخلف را مجازات خواهیم کرد؛ حالا محروم، جریمه یا تعلیق می‌کنیم. اگر ثابت شود شخصی مرتکب جرمی نشده است تبرئه کرده و بی‌گناه اعلام می‌کنیم. اینگونه نیست که ما چیزی در قالب منشور داشته باشیم و خواهشم از تمامی دوستانی که به ما کمک می‌کنند این است که لفظ منشور را به کار نبرند.

مربیان صبا منشوری نیستند

هیچ کدام از مربیان صبا که درحال حاضر مشغول به کار هستند و از ما، ارگان‌های امنیتی یا نظارتی استعلام گرفته‌اند هیچ‌گونه اسمی به نام منشوری نداریم.

اسامی سربازها را نمی‌دانم

نام ۲۷بازیکن را نیروی انتظامی برای ما ارسال کرده است که ما در روزهای شنبه و سه شنبه در کمیته اخلاق، بخش دیوان تحقیقات این افراد می‌آیند و بازجویی می‌شوند. اسامی را نگاه نمی‌کنم که چه کسی هست یا خیر. خود بنده صرفا به این مسائل رسیدگی نمی‌کنم چون ما هفت عضو هستیم. این موارد به دیوان تحقیقات می‌رود و نمی‌دانم از صبا کسی در این لیست وجود دارد یا خیر.

دنبال پلیس بین‌الملل نروید

به همه توصیه می‌کنم موضوع مهرداد پولادی را با درایت مدیریت کنند، عجول نباشند و کاری نکنند که پشیمانی بیش از این به بار آورد، لذا از همه متخلفین که گریبان‌گیر این مسئله هستند می‌خواهم به تیم‌های نظامی بروند. مگر خون این افراد رنگین‌تر از مردم دیگر است؟ هرکس در فوتبال تمکین از قانون کند، برای آن تخفیف و رأفت اسلامی را در نظر خواهیم گرفت. توصیه می‌کنم کسی دنبال پلیس بین‌الملل نروند و آسیب به حیثیت فوتبالمان نزنند.
کد مطلب: 42369
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *