۰
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۳

بهروان: 113 بازيکن کارت معافيتشان ابهام برانگيز بود!

هر روز کارت معافيت پزشکي يکي از بازيکنان باطل مي شود و دور از ذهن نيست با هر هفته اي که از ليگ برتر سپري مي شود کارت معافيت پزشکي چند بازيکن باطل شود!
بهروان: 113 بازيکن کارت معافيتشان ابهام برانگيز بود!
حال این سوال پیش می آید آیا به اندازه بازیکنانی که کارت معافیت پزشکی اشان باطل می شود تیم های نظامی وجود دارد؟

غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات در پاسخ به این سوال که بالاخره چه زمانی این پرونده به پایان می رسد، گفت: ما مطیع قانون هستیم و اصلا نگران این مسئله نیستیم چون سازمان نظام وظیفه در حال بررسی قانونی کارت معافیت پزشکی بازیکنان است. ما به بازیکنانی که کارت معافیت پزشکی اشان ابطال شده یا در جلسه کمیسیون پزشکی شرکت نکرده اند اجازه بازی نمی دهیم. البته تعدادی از بازیکنان هم هستند که در جلسه کمیسیون پزشکی شرکت کرده اند و کارت معافیت پزشکی آنها تایید شده است که من می توانم از وحید شیخ ویسی، سپهر حیدری، میثم بائو، احمد جمشیدیان نام ببرم. تا به امروز هم مجموع بازیکنانی که نامشان در لیست نظام وظیفه قرار گرفته بود ۱۱۳ بازیکن بوده که همان طور که گفتم کارت معافیت پزشکی برخی از آنها تایید شده است.

رئیس کمیته مسابقات با اشاره به اینکه پیش از این در مورد حضور ورزشکاران دیگر رشته ها در لیست سازمان نظام وظیفه صحبتی نداشته، گفت: من در این باره صحبتی نکرده ام و نیازی هم نمی بینم صحبت کنم چون در حطیه وظایف من نیست. اما شما یقین بدانید اگر ورزشکاران دیگر رشته ها نامشان در لیست سازمان نظام وظیفه باشد بررسی می شود. به هر صورت چون فوتبال در بورس است طبیعتا اخبارش بازتاب بیشتری خواهد داشت. این را هم بگویم در این ماجرا سازمان لیگ برتر و باشگاه ها هیچ نقشی نداشته اند و بازیکنان بر اساس کارت معافیت پزشکی بازی می کردند که قانونی از سوی سازمان نظام وظیفه صادر شده بود و از همه مهمتر اینکه بر اساس همین کارت برای بازیکنان پاسپورت صادر می شده است.

غلامرضا بهروان در پایان گفت: بازیکنانی که کارت معافیت پزشکی اشان باطل شده برای بازی در تیم جدید که نظامی خواهد بود باید تا پایان نیم فصل صبر کنند اما به این بازیکنان اجازه دادیم در لیگ یک بازی کنند چون اسم آنها در فصل نقل و انتقالات وارد لیست تیم های نظامی در لیگ یک شده بود و از همه مهمتر اینکه در شروع فصل در هیچ یک از دیگر تیم های دسته اولی بازی نکرده بودند.
کد مطلب: 42618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *