۰
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
کي‌روش فدراسيون را هل مي‌ دهد

آغاز رايزني ها براي بازگشت پولادي

کارلوس کي‌روش سرمربي تيم‌ملي فوتبال ايران در گفت‌وگوي مطبوعاتي صبح امروز، از آغاز فعاليت براي بازگشت مهرداد پولادي به ترکيب تيم‌ملي فوتبال ايران خبر داد.
آغاز رايزني ها براي بازگشت پولادي
کی‌روش که پولادی را از ابتدای حضور در فوتبال ایران از پست هافبک دفاعی به سمت چپ خط دفاع کشانده و از وی در بازی های مهم استفاده کرده است، قصد دارد پولادی را برای جام ملت های آسیا نیز به استرالیا ببرد. این در حالی است که موقعیت پولادی به نسبت خرداد ماه که بهترین بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی بود به شدت تغییر کرده است.
همه از این موضوع خبر دارید که پولادی در بازبینی کارت های پایان خدمت بازیکنان فوتبال، در دسته آنهایی قرار گرفت که باید معافیتشان بررسی شود و از آنجا که پولادی درگیر عقد قرارداد با تیم الشحانیه قطر بود، از بازگشت به ایران سرباز زد تا با حکم اداره نظام وظیفه از فعالیت در تیم‌ملی فوتبال ایران محروم شود.
پولادی که در ماه های گذشته به عنوان بازیکن ثابت الشحانیه به میدان رفته است، همچنین در روزهای گذشته مصاحبه شدیداللحنی را علیه مهدی تاج رئیس سازمان لیگ‌برتر انجام داد که با این گفت‌وگو بخش هایی از مدیران فوتبال ایران خشمگینانه اعلام کردند دیگر از ناحیه آنها کمکی برای رفع مشکل پولادی صورت نخواهد گرفت. این قبل از آن بود که حجت الاسلام علیپور درباره پولادی صحبت کند و به او بگوید برای روشن شدن وضعیت سربازی اش باید به ایران برگردد.
اما یکی، دو روز بعد از این اتفاقات، سردار صدرالسادات از مسوولان ارشد اداره نظام وظیفه اعلام کرده وضعیت سربازی پولادی در وضعیت نامشخص است و تخلف او محرز نشده و او می‌ تواند برای بازبینی مدارک به ایران برگردد که این یک خبر خوشایند برای پولادی است که حالا کارلوس کی‌روش را هم به عنوان حامی سرسخت پشت سر خود می‌ بیند.
کی‌روش از مسوولان فدراسیون خواسته موضوع پولادی حل شود تا او در جام ملت های آسیا به میدان برود. با این وصف به نظر می‌ رسد رایزنی ها برای حل مشکل پولادی از سر گرفته خواهد شد و شاید این بازیکن به قید تضمین هایی به تیم‌ملی برگردد و سپس اگر لازم بود، در بازگشت به ایران دوران سربازی را بگذراند. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، او باید از سرمربی تیم‌ملی متشکر باشد که پشتش ایستاده.
کد مطلب: 42893
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *