۰
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کنايه منصوريان به امير قلعه نويي

دوست ندارم اين شکلي سرمربي استقلال شوم

عليرضا منصوريان سرمربي نفت از لحظاتي پيش نشست مطبوعاتي خود را آغاز کرد.
دوست ندارم اين شکلي سرمربي استقلال شوم
منصوریان گفت: هر دو تیم خسته بودند اما کیفیت فنی این بازی خوب بود و من مطمئنم که شرایط پرسپولیس هم با چیزی که امروز نشان داد بهتر از این خواهد شد.

او گفت: تمام تلاش ما این است که بیرانوند ۲۲ ساله یکی از مسافران تیم‌ملی در جام ملت ها باشد. او می‌ تواند دروازه تیم‌ملی را در سال های آینده گارانتی کند.

سرمربی نفت در مورد این ادعای حمید درخشان که اعلام کرده بود: نفت در نیمه دوم مهلتی نداشت گفت: ما در دقایق ۴۷ و ۴۸ و دقایق پایانی فرصت های خوبی داشتیم به حرف اقای درخشان به عنوان بزرگتر هم احترام می‌ گذارم اما تا جایی که می‌ دانم موقعیت داشتیم.



سرمربی موفق نفت‌تهران که توانسته بود در هفته شانزدهم به صدرجدول برساند درباره این اتفاق گفت: ابتدا باید بزنم به تخته، من تیم جوانی دارم که از حضور در کنار آنها لذت می‌ برم امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهیم.

وی در مورد اشتباهات داوری که درخشان به آن اشاره کرده بود نیز پاسخ داد: کادرفنی و بازیکنان نفت این اجازه را ندارند که در مورد داوری حرف بزنند هر چه بوده گذشته و چیزی هم عوض نخواهد شد. با این ادبیات مخالف هستیم مطمئنا طی روزهای آینده در برنامه های مختلف این صحنه ها نمایش داده خواهد شد و کارشناسان می‌ توانند درباره آن نظر بدهند اما چیزی عوض نخواهد شد.

وی ادامه داد: ما در بازی با راه‌آهن در دقیقه ۹۳ گل خوردیم اما اعتراضی نکردیم اگر هم اعتراضی کردیم در زمین بود و طبیعت آن بود.

در حالی که شایعات زیادی مبنی بر حضور علی منصوریان به عنوان سرمربی آینده استقلال در این تیم شنیده می‌ شود، سرمربی حال حاضر نفت گفت: ابتدا به ساکن هواداران باید به کادرفنی احترام بگذارند همانطور که من زیر قرارداد نفت هستم، کادرفنی این تیم هم قرارداد دارد اما طبیعی است بازیکنان سابق این دو تیم دوست دارند روزگاری در تیمشان سرمربی شوند.

وی با کنایه گفت: من دوست ندارم با یکسری اتفاقات عجیب وارد این تیم شوم و بعدا بگویند فلانی با یکسری اتفاقات سرمربی این تیم شد. من مدیون باشگاه استقلال هستم و الان هم زیر دین باشگاه نفت هستم و دوست ندارم با روشی خاص وارد باشگاه استقلال شوم و باید بگذاریم زمان و شرایط همه چیز را درست کند.

منصوریان در پایان گفت: خدا را شکر لیاقت مربیگری در استقلال کمتر از تیم‌ملی نیست.
کد مطلب: 43291
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *