۰
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳

صدرنشيني نفت با سوت استثنايي!

شاگردان عليرضا منصوريان در حالي با يک گل مقابل راه‌آهن به برتري رسيد که به نظر مي‌ رسد تصميم داور در اعلام خطاي گل راه‌آهن در نيمه دوم در اين نتيجه تاثيرگذار بود.
صدرنشيني نفت با سوت استثنايي!
راه‌آهنی ها در نیمه دوم روی یک ضربه کاشته با استفاده از اشتباه مدافعان نفت و در حالی که بیرانوند هم تماشاگر این صحنه بود توسط نوید خوش هوا به گل رسیدند اما داور در تصمیمی عجیب این گل را رد کرد. در حالی که به نظر می‌ رسید گل راه‌آهنی ها هیچ اشکالی ندارد.

وقتی بازیکنان راه‌آهن برای اعتراض به سوت داور به سمت وی رفتند، وی اعلام کرد رامین رضائیان بازیکن راه‌آهن بازیکن خودی را هل داده و به همین دلیل این گل مردود است. این در حالی است که با مرور فیلم بازی مشخص می‌ شود هیچ فعل و انفعالی بین بازیکنان راه‌آهن صورت نگرفته است. بازیکنان راه‌آهن قبل از ضربه کاشته، یک کار تیمی را به نمایش می‌ گذارند و خوش هوا با استفاده از فضای به وجود آمده و اشتباه دروازه‌بان نفت در خروج بدون مزاحمت دروازه حریف را باز می‌ کنند.

این سوت سرنوشت صدرنشینی لیگ‌برتر را تغییر داده است تا شاگردان علی منصوریان صدرنشین ۵۰ روزه لیگ پیش از هفته هجدهم باشند. گفتنی است ویدئوی این صحنه در خلاصه بازی "ورزش سه" موجود است.
کد مطلب: 43545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *