۰
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
تلاش بي ثمر شاگردان استيلي

استقلال 1 ـ راه‌آهن 0؛ ابقاي امير با گل شهباز

هشتمين گل سجاد شهباززاده در ليگ‌برتر بحران را از اردوي آبي‌پوشان دور کرد. استقلال با اين سه امتياز سروساماني به وضعيت خود داد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.
استقلال 1 ـ راه‌آهن 0؛ ابقاي امير با گل شهباز
استقلال با تک گل سجاد شهباززاده در یک بازی حساس و پرتب و تاب حریف همشهری خود راه‌آهن را از پیش رو برداشت تا به آرامش موقتی دست پیدا کند.

هفته چهاردهم لیگ برتر، ورزشگاه: آزادی، تماشاچی: ۵۰۰ نفر
داور: محسن ترکی ،کمک‌ها: سعید قاسمی ، رحیم شاهین

گل: سجاد شهباز زاده ۶۲
اخطار: محمد غلامی ۳۳، وحید طالب‌لو ۴۵ و بهادر عبدی ۵۶ از راه‌آهن

استقلال: محسن فروزان، مگوییان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده(۴۵ میلاد سلیمان فلاح)، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، جاسم کرار، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و آرش برهانی(۸۵ امیرحسین طاحونی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

راه‌آهن: وحید طالب‌لو، میلاد محمدی، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، سیامک کوهنورد، رامین رضائیان، محمد آبشک(۵۹ بهنام برزای)، بهادر عبدی(۶۷ مجتبی شیری)، محمد حسین‌پور، محمد غلامی(۶۷ علی علیپور)، امین منوچهری
سرمربی: حمید استیلی


شرح بازی در نیمه اول:
تلاش ۴۵ دقیقه ای راه‌آهن و استقلال بی نتیجه به پایان رسید.
در حالی که آبی ها بدون امیر قلعه‌نویی مقابل راه‌آهن صف آرایی کرده اند، نمایش این تیم تقریبا مطابق انتظار است. استقلال امروز تیمی نه چندان با روحیه است که در نیمه اول بازی پایاپایی را با راه‌آهن جوانتر انجام داد. البته استقلال بخت هایی به مراتب بهتر از حریف خود داشت اما آنها که حداقل ۳ بار تا پای فروریختن دروازه طالب لو پیش رفتند در این امر ناکام ماندند. اوج بدشانسی استقلال از دست رفتن پنالتی دقیقه آخر نیمه اول بود که می‌ توانست بسیار تاثیرگذار باشد. اما امید ابراهیمی این پنالتی را به تیر کوبید تا طالب لو با کلین شیت به رختکن برود.

شرح بازی در نیمه دوم:
استقلال نیمه دوم را خوب آغاز کرد و با وجود هدر دادن پنالتی در نیمه اول از حمله به سمت دروازه راه‌آهن غافل نشد و در نهایت با ضربه سر تماشایی شهباززاده، به گل رسید. بعد از این گل راه‌آهن با سه تعویض تهاجمی یک پارچه به سمت دروازه استقلال حمله ور شد اما خودخواهی مهاجمان جوان این تیم و البته هوشیاری مدافعان و دروازه‌بان استقلال مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی شد. راه‌آهن تا لحظات پایانی روی دروازه استقلال بود اما نتوانست به گل تساوی دست پیدا کند تا هر ۶ امتیاز بازی رو به رو مقابل استقلال را به این تیم واگذار کند.

اتفاق ویژه:
هواداران استقلال که از ناآمادگی ملی‌پوشان خود ناراحت بودند علیه آنها شعار دادند. این در حالی است که پاس گل برتری آبی‌پوشان را خسرو حیدری داد و صادقی و بیک‌زاده نیز نمایش خوبی داشتند.

بهترین بازیکن:
سجاد شهباززاده مهاجم استقلال امروز با یک ضربه سر زیبا ناجی هم تیمی هایش شد. او که علاقه خاصی به دروازه جنوبی ورزشگاه آزادی دارد، بحران را موقتا از تیمش دور کرد. پیروزی استقلال در روز شکست پرسپولیس مقابل نفت بیشتر هم به چشم آمد

شرح گل:
۱ ـ صفر (استقلال): در حالی که بازی متعادل دنبال می‌ شد، سانتر خسرو حیدری از جناح راست و ضربه سر شیرجه ای شهباززاده تک گل بازی را به نفع آبی‌پوشان رقم زد.

دقایق حساس:
دقیقه ۴: شوت شهباز زاده از فاصله ۱۰ متری با شیرجه طالب لو مهار شد.
دقیقه ۱۸: محمد غلامی روی کار تیم بازیکنان راه آهن صاحب موقعیت شد و ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۲۰: شوت عالی محمدرضا خرسند نیا با اختلاف کم از کنار دروازه طالب لو به اوت رفت.
دقیقه ۳۰: شوت محکم هاشم بیک زاده از روی دروازه راه آهن به بیرون رفت.
دقیقه ۳۹: شوت زیبای سیامک کوهنورد به شکل خطرناک از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه ۴۳: اشتباه عجیب مدافعان راه آهن شهباززاده را در موقعییت تک به تک با طالب لو قرار داد، اما دروازه بان راه آهن این ضربه را مهار کرد.
دقیقه ۴۵: پاس اشتباه مدافع راه‌آهن به سمت دروازه خودی و فرار و توپ دزدی برهانی ، طالب لو را مجبور به خطا کرد، اما ضربه پنالتی را ابراهیمی به تیر دروازه کوبید.
دقیقه۴۹: ضربه خطرناک هاشم بیک زاده با حداقل اختلاف از کنار دروازه راه آهن به بیرون رفت.
دقیقه۵۴: ضربه آرام آرش برهانی از پشت محوطه جریمه در دستان طالب لو آرام گرفت.
دقیقه۵۵: کار تیمی بازیکنان راه آهن و ضربه سر غلامی با شیرجه تماشایی فروزان به دروازه استقلال نیافت.
دقیقه۷۴: ضربه‌ی شیری از زاویه بسته از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه ۸۴: میلاد محمدی از داخل محوطه جریمه استقلال می توانست دروازه استقلال را باز کند اما ضربه ی خطرناک او به کرنر رفت.
دقیقه ۸۵: ضربه ی رامین رضاییان از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.
دقیقه۸۵: چرخش و شوت عالی شهباززاده با حداقل فاصله از کنار دروازه طالب لو به اوت رفت.
دقیقه ۹۱: شوت علی علیپور روی پاس منوچهری به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.
کد مطلب: 43293
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *