۰
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۰

راهکار سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس برای مقابله با پدیده اسیدپاشی

ما نگران این هستیم که واقعا یک حرکت ضد امنیتی سازمان یافته ای آغاز شود و معاندین و کسانی که نمی توانند اقدامات خرابکارانه امنیتی در کشور ایجاد کنند با این روش بخواهند فضای امنیتی کشور را تهدید کنند.
راهکار سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس برای مقابله با پدیده اسیدپاشی
سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در رابطه با دو مورد اسیدپاشی که در تهران اتفاق افتاده است به خبرنگار نامه نیوز گفت: هنوز این موضوع در کمیسیون مطرح نشده است که بخواهیم آن را بررسی کنیم اما با توجه به این که حوادث اسیبدپاشی در اصفهان ناگوار بود و سایت های ضد انقلاب نیز مانور کذب دادند و می خواستند نشان دهند که این موضوع تشکیلاتی است و به امر به معروف و نهی از منکر ارتباط دارد که بعدا ثابت شد ارتباطی به این موضوع نداشته است و همچنین اتفاقات اخیر ضرورت دارد به صورت ویژه این موضوع را بررسی و به آن بپردازیم.

وی اظهار داشت: ما نگران این هستیم که واقعا یک حرکت ضد امنیتی سازمان یافته ای آغاز شود و معاندین و کسانی که نمی توانند اقدامات خرابکارانه امنیتی در کشور ایجاد کنند با این روش بخواهند فضای امنیتی کشور را تهدید کنند.

وی با بیان این که این موضوع حساس است و باید با ان به صورت جدی رسیدگی شود گفت: من به آقای بروجردی صحبت خواهم کرد تا در این زمینه در کمیسیون جلسه ای تشکیل شود تا این موضوع را بررسی کنیم و تدابیر لازم اندیشیده شود.

نقوی حسینی در رابطه با این تدابیر گفت: اسیدی که خریداری می شود و توزیع می شود باید حساب و کتابی داشته باشد و معلوم شود چه کسی این اسید را تهیه می کند و باید نام وی و اسیدی که خریداری می کند ثبت شود همانگونه که وقتی طلا خریداری می شود قیمت خرید دارد و باید برای خرید و فروش اسید در کشور حسابی باشد و ضابطه های قضایی برای آن گذاشته شود.
منبع:نامه نیوز
کد مطلب: 43298
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *