۰
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۸
حاشیه‌نگاری رهبر انقلاب به نامه جهانگیری درباره فساد

چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی‌گیرد؟

رهبر معظم انقلاب در پیامی خطاب به سران سه قوه فرمودند: تصمیمات قاطع، عملی و بدون هرگونه ملاحظه ای بگیرید و اجرا کنید.
چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی‌گیرد؟
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری امروز (دوشنبه) در سخنانی در همایش ملی ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد گفت: اوایل ماه جاری به رهبر معظم انقلاب نامه ای نوشتم که این همایش برگزار می شود و بین سران سه قوه نیز همدلی و هماهنگی برای مبارزه با فساد وجود دارد.

جهانگیری ادامه داد: در این نامه خدمت حضرت آقا عرض کردم که خوب است ابتدای این همایش از سوی شما پیامی داشته باشیم یا پایان آن دیداری انجام دهیم که هر کدام را مصلحت بدانید.

وی همچنین گفت: ایشان در حاشیه نامه ای که خدمتشان فرستاده بودم چند جمله مرقوم فرمودند که روز گذشته دفتر مقام معظم رهبری برای من فرستادند.

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در حاشیه این نامه چند جمله مرقوم فرمودند که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می کنم، لکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه ای کند؟ مگر وضعیت برای شما مسوولان سه قوه روشن نیست؟ باتوجه به شرایط مناسب و امیدبخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی و همفکری بین مسوولان امر وجود دارد، چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی گیرد که نتیجه را همه به طور ملموس مشاهده کنند. توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون سمینار، تصمیمات قاطع و عملی و بدون هرگونه ملاحظه ای بگیرند و اجرا کنند. موفق باشید.»

منبع:فرارو
کد مطلب: 43455
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *