۰
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۶
در آستانه جام ملت‌هاي آسيا

تيم کي‌روش زمين تمرين ندارد!

در حالي که قرار بود ملي‌پوشان تمرين امروز خود را در زمين استاديوم آزادي دنبال کنند، لغو ديدار ايران مقابل فلسطين مسوولان استاديوم آزادي را به فکر زير کشت بردن چمن اين زمين برد!
تيم کي‌روش زمين تمرين ندارد!
کارلوس کی‌روش در حالی که تیمش را از هتل برای حضور در زمین استادیوم آزادی مهیا می‌کرد در میانه راه متوجه شد مسوولان این زمین با توجه به لغو دیدار تدارکاتی مقابل فلسطین، زمین را زیر کشت برده‌اند و مجبور شد به سمت کمپ تیم ملی برود.

این البته پایان کار نبود و کی‌روش با توجه به نامساعد بودن زمین کمپ تیم ملی ترجیح داد از ریسک مصدومیت بازیکنانش بکاهد و ملی‌پوشان را برای تمرین به سالن ببرد.

در حالی که تیم ملی ایران باید چند روز دیگر برای حضور در جام ملت‌های آسیا به استرالیا و مصاف رقیبان پرقدرت خود برود به نظر می‌رسد نداشتن زمین تمرین مناسب یکی از مشکلات اصلی کارلوس کی‌روش باشد. سرمربی تیم ملی که این روزها از لغو دیدار تدارکاتی تیمش شاکی است و کمبود امکانات او را ناراحت کرده، باید با نداشتن چمن مناسب هم کنار بیاید و امیدوار باشد تیمش در استرالیا نتیجه خوبی کسب کند. به نظر می‌رسد کی روش با توجه به این شرایط ترجیح دهد هرچه سریعتر تیمش را از ایران خارج کند، چیزی که او در آخرین مصاحبه‌اش هم اعلام و به آن اشاره کرده بود: برنامه اولیه ما این بود که ۵ دی به سمت استرالیا حرکت کنیم اما از آنجایی که فدراسیون‌های دو کشور از ماه‌ها قبل این بازی دوستانه را هماهنگ کرده بودند و ما هم روی این هماهنگی حساب کرده بودیم، پس از اردوی آفریقای جنوبی به ایران بازگشتیم تا بازی خود را مقابل این تیم انجام دهیم. در حال حاضر نیز هیچ دلیلی برای حضور بیشترمان در تهران نیست و هر دقیقه‌ای که اینجا از دست بدهیم می تواند ضرر بزرگی را در جام ملت‌های آسیا به ما وارد کند و این چیزی نیست که بشود با آن کنار آمد.

کد مطلب: 43884
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *